תלמידי שכבת ו' בבית הספר רמות ויצמן ביבנה יצאו אמש (חמישי) לטיול לילה מיוחד באווירת פרידה מהשנים המשותפות ביסודי, רגע לפני המעבר לשלב הבא במסלולם.
במהלך הערב צעדו התלמידים במסלול לילי לאור עששיות, ולאחר מכן השתתפו בפעילות של מעגל מתופפים. בבית הספר תיארו את האירוע כחוויה מגבשת שהייתה מלאה בקצב ובאנרגיות.
מטעם בית הספר נמסרה תודה למחנכי השכבה - זוהר מדהלה, לאורה ספונוב ומיכל עידן, וכן לתומכות ההוראה מישלין ואסתי. כמו כן, בבית הספר הודו להורים המלווים שהקדישו מזמנם והיו שותפים לטיול, ולרכזת הטיולים של בית הספר, רותם שכני, על ארגונו.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה






אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.