נבחרת הרובוטיקה "RinGoStar #18735" של קרית החינוך ע"ש גינסבורג ביבנה חזרה לישראל, לאחר שהשתתפה בתחרות הרובוטיקה הבינלאומית של ארגון FIRST שהתקיימה בהולנד. במשלחת לקחו חלק כ-18 תלמידות ותלמידים מכיתות ט' עד י"א, אשר ייצגו את בית הספר, העיר והמדינה.
בתחרות הבינלאומית השתתפו 105 קבוצות מרחבי העולם, שנבחרו לייצג מדינות שונות באירוע בתחומי הרובוטיקה, החדשנות וההנדסה. במהלך האירוע הציגה הנבחרת יכולות הנדסיות, עבודת צוות, התמדה ורוח ספורטיבית, תוך ייצוג של ישראל על הבמה הבינלאומית.
בנוסף להשתתפות בתחרות, הקבוצה זכתה להכרה על פעילותה הקהילתית התורמת לחשיפת בני נוער נוספים לעולם הרובוטיקה. בזכות מאמצים אלו הוענק לנבחרת פרס REACH, המכיר בקבוצות מצטיינות בתחום המעורבות הקהילתית. הנבחרת נמצאת כעת בשנת הפעילות השישית שלה.
ההשתתפות והפעילות התאפשרו בעזרת תמיכתם של גורמים שונים, בהם עיריית יבנה בראשות רועי גבאי, הנהלת בית הספר בראשות אתי עבודי קזולה, משרד החינוך - מחוז מרכז וכן מייסדי הקבוצה: מנהל הנבחרת אריק ישר והמנטור הראשי אילי כחלון. בנוסף למורים המלווים אורי ליאור ולימור נרקיס, סייעו לצוות המנטורים זלידור פיינברג, בשמת טוצ'ין, אורן רודניק, מיכה טני ועמיחי בן ארוש, לצד צוות הורים מלווה וגורמי לוגיסטיקה כדוגמת מוני סיטון מתחום ההסעות. המסע הבינלאומי נתמך גם על ידי החברות V-CAT, דורטל יועצים בע"מ, ש. נתנאל מהנדסים וטלפרס מיגון אש בע"מ.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

















אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.