הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים
קורס עיצוב עוגות לנוער במרכז קהילתי נאות שמיר ביבנה
הילה שחף מבית הספר "מעיין" יבנה זכתה בשתי מדליות במקום השלישי, בקפיצה לגובה ובזריקת כדור למרחק באליפות בתי הספר באתלטיקה קלה במחוז מרכז
חגיגות יום העצמאות ה-76 ביבנה יתקיימו באופן מצומצם ומותאם לילדים, ללא זיקוקים ואמנים "גדולים"

ביום שלישי (24.5) יתקיים מפגש משותף עם יוצרי "כראמל" בספרייה העירונית ביבנה

הכניסה חופשית אך יש להרשם מראש.

לימור עידן | | תגובות: 0


מפגש כראמל בספרייה העירונית ביבנה

ביום שלישי 24.5 בשעה 17:30 יתקיים מפגש כראמל עם הסופרת מאירה ברנע גולדברג ורועי שגב הבמאי והתסריטאי של הסדרה במפגש משותף.

המפגש מתאים לילדים בגיל 7-14

הכניסה חופשית אך יש להירשם מראש




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

קורס עיצוב עוגות לנוער במרכז קהילתי נאות שמיר ביבנה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי נאות שמיר


מרכז קהילתי נאות שמיר ביבנה מזמין את הנוער בגילאים 11-15 להשתתף בקורס עיצוב עוגות. הקורס יכלול שלושה מפגשים מעשיים וחוויתיים שבהם ילמדו המשתתפים על עיצוב עוגות, זילוף ופיסול בבצק סוכר. בסיום כל מפגש, המשתתפים יקבלו את התוצרים שיצרו.

הקורס יתקיים בימי שני, ה-3, ה-10 וה-17 ביוני 2024, בין השעות 17:30 ל-19:30. העלות לסדנה היא 600 ש"ח. מספר המקומות מוגבל, וניתן לבטל את ההשתתפות עד 72 שעות לפני המפגש הראשון.

לרישום לקורס: לחצו כאן.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-970-7114

הילה שחף מבית הספר "מעיין" יבנה זכתה בשתי מדליות במקום השלישי, בקפיצה לגובה ובזריקת כדור למרחק באליפות בתי הספר באתלטיקה קלה במחוז מרכז

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק בית הספר "מעיין" יבנה


ביום רביעי, ה-27 במרץ 2024, יצאו תלמידי נבחרת האתלטיקה של בית הספר "מעיין" ביבנה להתחרות באליפות בתי הספר באתלטיקה קלה במחוז מרכז, שהתקיימה באצטדיון האתלטיקה בראשון לציון. התחרות כללה מגוון ענפים כגון ריצת 600 מטר, ריצת 60 מטר, מרוץ שליחים, זריקת כדור למרחק, קפיצה לגובה וקפיצה למרחק.

נבחרת הבנות הורכבה מתלמידות כיתות ו'2: הילה שחף, יעל דנינו, אלה גרגיר, הדר מונסון ורותם בכורי, ומתלמידות כיתה ה'2: גאיה ג'נו ומייה מוסאי. נבחרת הבנים כללה את תלמידי כיתות ו'2: שינו אוליג'דה, אופרי חדד, עידן יקיר, אלון אביב ומורגובסקי דוד, תלמיד כיתה ה'1: אסף לוי, ותלמידי כיתה ה'2: מטוקו טסמה ואוריין סבג.

הילה שחף מכיתה ו'2 הצטיינה במיוחד וזכתה בשתי מדליות במקום השלישי, בקפיצה לגובה ובזריקת כדור למרחק. הקהילה החינוכית וורד פרידמן, המורה לחינוך גופני, מביעים גאווה רבה בהישגים של כל התלמידים והתלמידות.






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

חגיגות יום העצמאות ה-76 ביבנה יתקיימו באופן מצומצם ומותאם לילדים, ללא זיקוקים ואמנים "גדולים"

מערכת האתר | | תגובות: 0


ראש עיריית יבנה, רועי גבאי, הודיע כי חגיגות העצמאות ה-76 למדינת ישראל בעיר יתקיימו השנה באופן מצומצם ומותאם בעיקר לילדים, על רקע המלחמה והמצב הבטחוני הקשה. גבאי שיתף כי הלחימה, השכול והמאמץ להשיב הביתה את החטופים השבויים בעזה הם הסיבות לצמצום החגיגות.

לאחר ששמע את דעת התושבים, ראש העיר קבע כי יש הסכמה על חגיגה צנועה המיוחדת לילדים. הוא הנחה את גורמי העירייה לגבש תכנית מותאמת שתאפשר לחגוג את יום העצמאות ברגישות וברוח התקופה, עם דגש על תכנים לילדים.

בהתאם להחלטה, השנה לא יהיו זיקוקין דינור, הבמות יהיו מצומצמות וצנועות עם אמנים מקומיים וללא אמנים "גדולים". גבאי הדגיש את חשיבות רוח האחדות והגאווה במדינה בחג העצמאות הקרב ובא.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נבחרת רינגו סטאר מגינסבורג יבנה זכתה בפרס החיבור Connect ואריק ישר מנטור בגינסבורג זכה בפרס המנטור המתנדב המצטיין לשנת 2024 בגמר הארצי של FIRST ISRAEL בהובלת הטכניון, אשר התקיימה בהיכל הספורט העירוני ביבנה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק גינסבורג


בגמר הארצי של FIRST ISRAEL בהובלת הטכניון, אשר התקיימה בהיכל הספורט העירוני ביבנה בהשתתפות 400 תלמידים מוכשרים בגילאי 14-17 מכל הארץ שחיים ונושמים רובוטים. מנטור מקרית החינוך ע"ש גינסבורג ביבנה זכה בפרס המנטור המתנדב המצטיין לשנת 2024. אריק ישר, המנטור של תחרות הרובוטיקה FTC, הוכר על תרומתו ועבודתו המסורה בתחום.

בנוסף, נבחרת הרובוטיקה רינגו סטאר מאותה קריה חינוכית זכתה בפרס החיבור Connect, המוענק לקבוצה המתחברת בצורה הטובה ביותר עם המדע, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה בקהילה. הפרס מוענק על ידי עיריית יבנה ומחוז מרכז של משרד החינוך.






























התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שביתה! מועצת התלמידים הארצית משביתה היום חמישי 28/3 את הלימודים בתיכונים

בחינות מתכונת, בגרויות וטיולים הינם מוחרגים - על מנת לצמצם את הפגיעה בתלמידים למינימום האפשרי.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 2


מועצת התלמידים הארצית הודיעה כי היא מתכוונת להשבית את הלימודים היום חמישי 28.3 מאחר ולא נחתם הסכם בין ארגון הורים למשרד האוצר. איום השביתה מגיעה לאור העיצומים של המורים שהחל החל מ10.3 ולטענת התלמידים הדבר פוגע בהם במיוחד מאחר ומדובר בדור של תלמידים אשר נפגעו מהקורונה, מהמלחמה ועיצומי המורים.


"תלמידי התיכונים הם חלק משכבות הקורונה, שכבר סבל מהעיצומים בעבר וגדל ממש עכשיו בצל מלחמת ״חרבות ברזל״. הדור הזה ממשיך להיפגע בגלל חוסר השיח בין ארגון המורים למשרד האוצר ומשתמשים בו כקלף מיקוח במאבק שלהם", כתבו התלמידים בהודעתם.


הודעת מועצת התלמידים הארצית מתחילת השבוע


שביתת התלמידים - משרד האוצר וארגון המורים שבו לדבר‼️


אם עד יום רביעי 27.3.24 בשעה 20:00 לא יחתם הסכם שכר שיבטיח שקט במערכת החינוך לשנים הקרובות - מועצת התלמידים והנוער הארצית תפתח בשביתת תיכונים ביום חמישי הקרוב ה-28.03.2024.


למרות ההבטחות וההסכמות שהגיעו אליהן בחודש ספטמבר 2023 לא נחתם הסכם סופי וביום ראשון 10.3 ארגון המורים הודיע על חידוש עיצומי ארגון המורים.


תלמידי התיכונים הם חלק משכבות הקורונה, שכבר סבל מהעיצומים בעבר וגדל ממש עכשיו בצל מלחמת ״חרבות ברזל״. הדור הזה ממשיך להיפגע בגלל חוסר השיח בין ארגון המורים למשרד האוצר ומשתמשים בו כקלף מיקוח במאבק שלהם.


על מנת להפסיק את הפגיעה הממושכת בתלמידים - אנחנו יוצאים באזהרה על שביתה.


בחינות מתכונת, בגרויות וטיולים הינם מוחרגים - על מנת לצמצם את הפגיעה בתלמידים למינימום האפשרי.


נמשיך ונעדכן בכל המתרחש!


תמיד כאן בשבילכם,


מועצת התלמידים והנוער הארצית




התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • ממשלה הזויה. פוגעת בכל הציבור. דואגת רק לסקטורים שלה. למה לא חתמו על הסכם? בטח כל הכסף שולם להסכמים קואלציונים.
    הגב 28.03.24 08:44
  • כל מילה בסלע
    28.03.24 09:19
  • אורח

תושבת יבנה בת 30 נהרגה בתאונה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מדא


דוברות המשטרה הו


המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית במעורבות רכב פרטי בכביש 410 סמוך לגאליה. שוטרי תחנת יבנה ובוחני התנועה של מרחב שפלה חוקרים את התאונה שנראית כעצמית, שהתרחשה הלילה.

לפי גורמי רפואה, נוסע ברכב פונה באורח קשה למרכז הרפואי קפלן, ומותה של נהגת הרכב, תושבת יבנה בשנות השלושים לחייה, נקבע במקום. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואספו ממצאים במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

דוברות מד"א דיווחה כי בשעה 01:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רכב שהתנגש בעמוד בכביש 410 סמוך לגאליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של אישה בת 30 ומפנים לבית החולים קפלן גבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.

הפראמדיקים במד"א שמוליק בואניש ורן גולן סיפרו כי התאונה הייתה קשה מאוד, עם רכב עם פגיעות פח קשות במרכז הכביש ושני הפצועים נלכדו בתוכו. האישה הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ולאחר בדיקות רפואיות ופעולות חילוץ, נאלצו לקבוע את מותה בשטח. הגבר שישב לצידה חולץ במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אישה נהרגה וגבר נפצע קשה בתאונת דרכים בין רחובות ליבנה

מערכת האתר | | תגובות: 6
צילום תיעוד מבצעי מדא


בשעה 01:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת דרכים קשה בה רכב התנגש בעמוד בכביש 410 סמוך לגאליה בין יבנה לרחובות . חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה בת 30 ופינו לבית החולים קפלן גבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.

הפראמדיקים שמוליק בואניש ורן גולן ממד"א תיארו את המקרה: "הרכב עם פגיעות פח קשות עמד במרכז הכביש ובתוכו נלכדו שני הפצועים. האישה הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. לאחר בדיקות רפואיות ופעולות חילוץ, נאלצנו לקבוע את מותה בשטח. הגבר שישב לצידה חולץ במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ופונה באמבולנס טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה."





התפרסמו 6 תגובות לכתבה.
  • סעו בזהירות ריבונו של עולם
    הגב 28.03.24 07:14
  • מוות מיותר
    הגב 28.03.24 07:20
  • אין יום בלי תאונה ברחובות והסביבה. זה בטח בגלל הכבישים המעולים ורבי הנתיביפ שבתוכה. אין לנו מספיק קורבנות? למה להוסיף קורבנות חינם
    הגב 28.03.24 07:24
  • ה' ישמור😥 ברוך דיין האמת ורפואה שלמה לפצע.
    הגב 28.03.24 07:56
  • ומה מצבו של גבר עכשיו?
    הגב 28.03.24 08:42
  • שמע ישראל בני 30 בטח יש לה ילדים שנשארים בלי אמא כל כך עצוב 🙁 תשמרו על עצמכם סעו בזהירות חיים פעם אחת אין לאן למהר !
    הגב 28.03.24 08:53
  • אורח

פתרון לבעיית החרם בבתי הספר! כל מנהל בית ספר יחויב למנות עובד הוראה, יועץ או פסיכולוג חינוכי כממונה למניעת חרם חברתי, בנוסף, תוקם מוקד פניות ארצי שיסייע לתלמידים הסובלים מחרם חברתי ולהוריהם, ותלמידים אלו יהיו זכאים לסיוע פסיכולוגי

ההחלטה עברה בקריאה טרומית בכנסת ללא מתנגדים והיא כנראה תכנס לתוקף בשנה הבאה

מערכת האתר | | תגובות: 19


מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק למניעת חרם חברתי בבתי ספר לשנת 2023, שהוגשה על ידי חברי הכנסת קטי שטרית ויוסף טייב. ההצעה זכתה לתמיכה חד-משמעית של 21 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, ותועבר לדיון בוועדת החינוך, התרבות והספורט.

הצעת החוק קובעת כי כל מנהל בית ספר יחויב למנות עובד הוראה, יועץ או פסיכולוג חינוכי כממונה למניעת חרם חברתי, אשר יעבור הכשרה מתאימה לטיפול בתופעה זו לפי הנחיות שר החינוך. בנוסף, תוקם מוקד פניות ארצי שיסייע לתלמידים הסובלים מחרם חברתי ולהוריהם, ותלמידים אלו יהיו זכאים לסיוע פסיכולוגי. כמו כן, מוצע לשנות את חוק זכויות התלמיד כך שחוזרי מנכ"ל משרד החינוך יכללו הוראות להתמודדות עם חרם חברתי.

בדברי ההסבר להצעה נטען כי מטרת החוק היא למנוע מתלמידים לחוות תופעות של נידוי והחרמה, אשר נפוצות וגורמות לפגיעה נפשית ולעיתים גם פיזית. התופעה עלולה להשפיע על התלמידים לאורך כל חייהם, ולכן יש חשיבות רבה במניעתה ובהגנה על התלמידים הסובלים ממנה.

ח"כ קטי שטרית, אחת מיוזמות ההצעה, הביעה את דעתה כי חרם חברתי יכול לחרוץ גורלות וכי יש חשיבות רבה בטיפול בנושא זה באמצעות חקיקה, מתוך הבנה עמוקה לסיפורים הקשים של החרמות ולהשלכותיהם.




התפרסמו 19 תגובות לכתבה.
  • במקום לטפל בילדים שסובלים מהחרם שיטפלו בילדים שמתחילים אותו מלחתחילה. הכל מתחיל מהחינוך ומהמקום שבו נחשפים ילדים להתנהגות פח שגוררת לחרם . אם יחשבו על דרכי חינוך שבאמת יוכלו להשפיע על ילדים מחוץ לבית זה כבר יגרור לשינוי טוב . מדברת בתור אחת שעברה חרם ועזבו את זה שהמורים התעלמו מהרגש שלי, הם התעלמו מאותם ילדים שהתחילו את זה ונתנו להם במה גם אחרי שהם נתנו להם ״הערה״ שזה לא במקום.
    הגב 27.03.24 18:35
  • לצערי החרמות מתחילות עוד מהגן עי ההורים!! מהגן צריך לעצור את זה .. בבית ספר זה כבר חצי אבוד
    27.03.24 20:03
  • צודקת. ולפעמים הבעיה שההורים מגעילים ואלימים, ואם המורים יעשו משהו, ההורים ישר יבואו ויעשו בלאגן ויאיימו על המורים.
    27.03.24 21:06
  • זה מתחיל לצערי עוד מהגן. ההורים עושים חרם על הורים אחרים
    27.03.24 21:09
  • די עם השטויות בקשר ל"חרמות חברתיים" אין בזה כל חדש ,תמיד היו התנכלויות לתלמידים, בפרט לאלו שנראו שונים.. אם המורים ערניים במידה הכי ממוצעת אזיי נם רואים את זה בקלות מדווים וטיפול, אם אינם ערניים אז מי בכלל גייס אותם לעבודה הזו.. ומשהו למנהלי האתר הזה..באתר הזה משתמשים גם ילדים, נערים. דתיים , תרבותיים וכ'ř וכ' מדוע? ..לעזאזל האתר מלא פרסומות תועבה עלזקפות חלשות ועל הגברת החשק המיני??
    הגב 27.03.24 18:43
  • אם יעיזו לעשות חרם על הילדה שלי אני ישירות הולך לא להנהלה אלה ישר לאבות של אותם ילדים משפיל אותם מול הילדים שלהם ואז משם המסר עובר חלק חלק כמו שוט של טקילה ....
    הגב 27.03.24 19:21
  • אני חושבת שהכיוון של החוק נכון אבל חייב גם להיות מדד המשקף את יעילות הטיפול בביהס מדד שמתפרסם מדי שנה יחד עם הדירוג הארצי של בתי הספר, כך למוסד החינוכי יהיה סיבה לטפל באופן אמייתי. מי שימלא את המדד יהיה רק הילד שהוחרם והוריו כדי למנוע זיוף של הציון ע״י ביה״ס
    הגב 27.03.24 19:46
  • לא יעזור בכלום
    הגב 27.03.24 20:34
  • נכון כי מערכת החינוך כבר לא מתפקדת! אנחנו ההורים צריכים לקבל תשלום ולחנך אותם לבד בהתאם לצריכים של אותו ילד ולא לשלוח אותם לבייסיטר
    27.03.24 21:12
  • מערכת החינוך כבר מזמן לא מתפקדת
    27.03.24 21:14
  • כרגיל מחקו לי את התגובה. רשמתי את כל האמת ..
    הגב 27.03.24 21:04
  • בתי ספר זה כלא! כלא לילדים! מערכת החינוך כבר מזמן פשטה את הרגל! המדינה צריכה לשלם להורים ואנחנו בתור ההורים נדע לנתב את הצריכים לפי היכולות ורצונות של הילד.ולא לכלא אותו בתוך בית ספר של חרמות וסבל נפשי!!!
    הגב 27.03.24 21:06
  • למה למחוק את התגובות שאני רושם? איפה חופש הביטוי? אין בתגבות שלי קללות או דברים אחרים אלא אמת בפרצוף אז למה למחוק???
    הגב 27.03.24 21:11
  • קודם שהמורים וההנהלה לא יעשו חרם על ילדים. אחכ תטפלו בילדים שעושים חרם
    הגב 27.03.24 21:48
  • כל כך נכון! ועד ההורים עסוק בללקק להנהלה וכך ההפך. במקום שיהיה חשוב להם באמת הגיבוש הכיתתי. ו99% לוקחים את תפקיד הועד אלה שגורמים לחרם! כי כולם רוצים להיות קרובים לצלחת!
    הגב 27.03.24 23:05
  • "תוקם מוקד", איזו עברית, מערכת האתר........
    28.03.24 00:09
  • מזמן היו צריכים לעשות את זה. אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא
    הגב 28.03.24 00:44
  • לפי התגובות והמצב בשטח!!!בראשון יש בעיה רצינית למעלה מ25 שנה של התעללויות בבתי הספר!!!המנהלים אחראים, כדי ששם בית הספר שלהם במשמרת שלהם לא יפגע הם משפילים את המוחרם והוריו!!הטיפול צריך להיות בתוך בית הספר ובחומרה!!ויש כוח בידי המנהלים!!הגיע הזמן !!
    הגב 28.03.24 04:22
  • נכון
    28.03.24 06:42
  • אורח

פעילות לקטנטנים עם אופירה והחיות במרכז הקהילתי ליפקין-שחק, יבנה - יום א', 14 באפריל 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי ליפקין-שחק


המרכז הקהילתי ליפקין-שחק ביבנה מזמין את הקטנטנים לחוויה מדליקה עם אופירה והחיות. הפעילות הכיפית והמהנה תתקיים ביום א', ה-14 באפריל 2024, ותחולק לשתי משמרות: הראשונה מ-16:30 עד 17:15 והשנייה מ-17:30 עד 18:15.

ההרשמה לאירוע נעשית באמצעות הלינקים המצורפים:
למשמרת הראשונה: https://did.li/q4fgT
למשמרת השנייה: https://did.li/49Y5q

עיריית יבנה ורשת מרכזים קהילתיים יבנה מחכים לכם באירוע, שינהלה שימרית סויסה.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

כנס חבורות לשירה בציבור יתקיים במרכז קהילתי נאות שז"ר יבנה לכבוד האביב - 2 באפריל 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי נאות שז"ר


מרכז קהילתי נאות שז"ר ביבנה מזמין את הציבור להצטרף לכנס חבורות לשירה בציבור לכבוד האביב. האירוע יתקיים ביום שלישי, ה-2 באפריל 2024, בשעה 20:30, באולם המופעים של מתנ"ס נאות שז"ר בעיר יבנה.

עלות הכניסה לאירוע היא 15 ש"ח בלבד. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הרשמי של מתנ"ס יבנה.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוחמי כיתת הכוננות היישובית של יבנה קיימו סיור מקצועי להפקת לקחים מאסון ה-7 באוקטובר בעוטף ישראל

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית יבנה


לוחמי כיתת הכוננות היישובית של יבנה ומפקדיה קיימו סיור מקצועי בעוטף ישראל להפקת לקחים מאסון ה-7 באוקטובר. במהלך הסיור נפגשו עם רבש"צ קיבוץ רעים, שהציג את הלקחים שנלמדו מההתמודדות עם עשרות מחבלים שתקפו את הקיבוץ.

הסיור כלל ביקור בזירות הלחימה, שם למדו הלוחמים כיצד התבצעה ההגנה על היישוב. כמו כן, ביקרו במפקדת אוגדת עזה ולמדו על האופן שבו לוחמי צה"ל נלחמו ונטרלו מחבלים שחדרו לבסיס. הביקור כלל גם עצירה באתר ההנצחה מסיבת נובה.

עיריית יבנה סייעה בארגון הסיור כחלק מההכשרה המבצעית של כיתת הכוננות, על מנת לשפר את מוכנותם להגן על העיר בעת חירום.







התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • "לוחמי כיתת הכוננות" , לוחמי.., המקום היחידה בו חברי כיתת הכוננות נקראים " לוחמי" זה יבנה, זה האתר הזה..אז רק להבהיר..לוחמים זה כאלה שכרגע לוחמים..., לא פריוולגים ששזכות קליקות הוכנסו לרשימה אף שיש טובים מהם ובהרבה..כן.., גם אני רציתי להיות בכיתת הכוננות ביבנה, ניסיתי להרשם ,ניסתי לברר ..כלום..יחידה מיוחדת אלק' איך שהם נראים , לפחות חלקם..היבנאים לא יכולים באמת להרגיש שיש על מי לסמוך, העיקר שעושים סיורים וימי כיף ונשק ארוך בבית ומי מה עוד...כרטא!!.
    הגב 27.03.24 19:03
  • אורח

הצגת ילדים "איתמר וכובע הקסמים" מבית תיאטרון אורנה פורת במתנ"ס נאות שז"ר, יבנה - 27 במרץ 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי נאות שז"ר


מופע הילדים "איתמר וכובע הקסמים", הצגה מרתקת מבית תיאטרון אורנה פורת, יעלה ביום רביעי ה-27 במרץ 2024, בשעה 17:30. ההצגה תתקיים באולם המופעים של מתנ"ס נאות שז"ר בעיר יבנה.

הכניסה להצגה בעלות של 40 ש"ח בלבד, וניתן לרכוש כרטיסים באמצעות הקישור המצורף.

רכישת כרטיסים



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

עיריית יבנה משדרגת את גינת משחקים ברחוב הנרקיס

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית יבנה


עיריית יבנה הודיעה על יציאה לדרך של פרויקט שדרוג המרחב הציבורי ברחוב הנרקיס. הפרויקט, המתקיים במסגרת שיתוף ציבורי, יכלול שדרוג גינת המשחקים והמתקנים הסמוכים למבני המגורים הוותיקים בעיר. תושבי הרחוב שהשתתפו בתהליך השיתוף סייעו בתכנון השדרוג על ידי מתן משוב על צורתה הרצויה של גינת המשחקים.

העבודות על השדרוג החלו בבוקר, והן כוללות התקנת מתקנים חדשים ושיפור המרחב לטובת הילדים וההורים המתגוררים באזור. עיריית יבנה מבקשת להודות לתושבים על סבלנותם ותמיכתם במהלך תהליך השדרוג.






התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • שיוסיפו לנו חניות ושיפסיקו לחלק דוחות לאנשים שאין להם חניה שהיא לא קילומטר מהבית ולא מפריעים לתנועה🤦 רק לעשות כותרות על השכונות הותיקות הם יודעים העיקר שבסוף היום חוזרים לחניה הפרטית שלהם עם הפלוס בבנק
    הגב 27.03.24 08:33
  • אורח

מפגש מרגש בקרית החינוך ע"ש גינסבורג ביבנה: תלמידי שכבה יב נפגשו עם הורי עדי דנן ז"ל וקים דוקרקר ז"ל אשר נרצחו בשבת השחורה

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק קרית החינוך ע"ש גינסבורג


ביום שלישי, ה-26 במרץ 2024, נערך מפגש מרגש בקרית החינוך ע"ש גינסבורג ביבנה, שבו תלמידי שכבה יב נפגשו עם ההורים של עדי דנן ז"ל וקים דוקרקר ז"ל, שהיו בוגרי בית הספר. ההורים שיתפו במהלך המפגש את התלמידים בסיפורים אישיים על ילדיהם, תוך דיבור על הגעגועים והחלומות שלא התממשו. המפגש היה מלא ברגש והוקדש לזכרם של הגיבורים.








התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • נשבר הלב יהי זכרם ברוך
    הגב 26.03.24 20:31
  • אורח

מכבי יבנה מזמינה ילדים עם צרכים מיוחדים להצטרף לקבוצת כדורגל מצליחה - אימון ניסיון ב-28 במרץ 2024. ניתן לפנות אל אלי כהן בטלפון 052-488-2290.

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מכבי יבנה


מועדון מכבי יבנה מזמין ילדים עם צרכים מיוחדים להצטרף לקבוצת הכדורגל המיוחדת שלהם, אשר זכתה באות נשיא המדינה בשנה שעברה. הקבוצה מתאמנת פעם בשבוע ביום חמישי בשעה 17:00, במגרש הדשא ברחוב השומרון ביבנה, בפעילויות מהנות ומגוונות באווירה משפחתית וחמימה. יתקיים אימון ניסיון חגיגי ביום חמישי הקרוב, ה-28 במרץ 2024, בשעה 17:00 באותו המגרש. לפרטים נוספים והצטרפות, ניתן לפנות אל אלי כהן בטלפון 052-488-2290.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

חשודים תושבי יבנה, ראשון לציון ובת ים נעצרו בחשד למעורבות בחיסול תושב אור יהודה באמצעות מטען באופנוע שלו

מערכת האתר | | תגובות: 0


במשך לחקירה המתנהלת ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב, עצרו בלשי הימ"ר ארבעה חשודים נוספים במעורבות ברצח שמעון רביבו, שאירע באור יהודה בתאריך 3/10/23. החשודים, תושבי ראשון לציון, בת ים ויבנה, בגילאים שנות ה-20, ה-30 וה-40, הועברו לחקירה בימ"ר תל אביב ומחר יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

החיסול אירע בתאריך 3.10.23, לאחר דיווח על פיצוץ עז ברחוב שמעון פרס באור יהודה, כוחות משטרה גדולים וחבלני משטרה שהגיעו למקום זיהו את חלקי האופנוע שהתפוצץ ואת המנוח שנהרג מהפעלת מטען שהוטמן באופנוע. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית שהחלה בפעולות חקירה מהירות, גביית עדויות ואיסוף ממצאים.

על פי החשד, מספר חשודים פעלו בכוונה לפגוע במנוח על רקע סכסוך בין עבריינים, באמצעות הטמנת מטען חבלה רב עוצמה באופנוע. במהלך החקירה, פשטו שוטרי הימ"ר, יחד עם החטיבה הטקטית והחטיבה לבט"פ של מג"ב, על בתיהם של 9 חשודים, ביצעו מעצרים וחיפושים, ותפסו שני אקדחים, רובה קלצ'ניקוב עם מחסניות ותחמושת, כלי רכב יוקרתיים ורכוש נוסף. תשעה חשודים נעצרו ויועברו לחקירה.

והיום פורסם על מעצר 4 חשודים נוספים

מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר, התייחס לאירועים ואמר: "פעילות זו מצטרפת לרצף של פעילויות משמעותיות בתקופה האחרונה, אשר הובילו לפענוחים של אירועי רצח וניסיונות רצח בעולם אירגוני הפשיעה החמורה והמאורגנת. היחידה המרכזית מהווה חוד החנית של מחוז ת"א בתחום המאבק בארגוני הפשיעה, ואנחנו רואים הצלחות בסיכול ומניעה של אירועים פליליים המסכנים באופן ממשי חפים מפשע ואזרחים תמימים."

מצורף תיעוד מפעילות המעצרים.


סרטון:



צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

סכנה! נתפס רכב ביבנה המוביל 15 מכלי גז בניגוד לחוק024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: משרד האנרגיה והתשתיות


במהלך פעילות אכיפה סמויה של מפקחי מינהל הדלק והגז שבמשרד האנרגיה והתשתיות, נתפס בעיר יבנה רכב עם כ-15 מכלי גז פחמימני מעובה (גפ"מ), אשר הובלו בניגוד לתקנות וללא היתרים מתאימים.

הפעילות, שנערכה ב-26 במרץ 2024, כללה תצפית ומעקב בשיתוף עם שוטר מיחידת "חוליות תשתיות" ושוטרי תחנת יבנה. בסיומה, החשוד נלקח לחקירה, ומכלי הגז והרכב הוחרמו והועברו למחסן התפוסים.

אופיר אליעזר, מנהל מרחב מרכז במינהל הדלק והגז, הזהיר כי אחסון בלתי חוקי של מכלי גז עלול לגרום לאסון כבד ולסכן חיי אדם ורכוש. הוא הוסיף כי הפעילות ביבנה היא חלק משורה של פעילויות אכיפה שמתבצעות ברחבי הארץ, וקרא לציבור להיות ערני ולדווח על כל פעילות בלתי חוקית בתחום הגז.

המשרד מדגיש כי גז לבישול יש לרכוש אך ורק מספקים מורשים ומזהיר מפני רכישה ממקורות לא מורשים. במקרה של נתקלים בפעילות מסוכנת בתחום הגז, ניתן לדווח באתר המשרד.

לדיווחים ופניות: https://www.gov.il/he/departments/general/contact_energy






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אפטר בספארי: אירוע מיוחד למילואימניקים ומשפחותיהם עם כוכבי ילדים, תחנות הדרכה ועוד בספארי רמת גן. יום שישי 29/3

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק ספארי רמת גן


מילואימניקים ומשפחותיהם מוזמנים לאירוע מיוחד בספארי רמת גן. האירוע, שנקרא "אפטר בספארי", יכלול הופעות של כוכבי ילדים אהובים כגון יובל המבולבל, קופיקו וקוגומלו, תחנות הדרכה, סיורים ודוכנים של עסקי מילואימניקים.

כרטיסי כניסה מוזלים להפנינג זמינים לרכישה באמצעות הצדעה דרך אתר הספארי. לפרטים מלאים ולרכישת כרטיסים, ניתן לבקר באתר הספארי.

הפרטים המלאים באתר הספארי>>
כרטיסי כניסה מוזלים להפנינג ניתן לרכוש דרך אתר בהצדעה




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • למה זה מוגבל ל4 כרטיסים ולא לפי מספר הנפשות במשפחה של המילואמניק?? תודה, אבל עוד כמה כרטיסים ב100 ש''ח כבר לא נעים ולעיתים יותר משתלם עם מועדונים אחרים
    הגב 25.03.24 22:53
  • אורח

יבנה מארחת את גמר תחרות הרובוטיקה הארצית FIRST ביום רביעי, 27 במרץ 2024, בהיכל רלף קליין עם השתתפות 400 תלמידים

| | תגובות: 1


עיריית יבנה תארח ביום רביעי, ה-27 במרץ 2024, את גמר תחרות הרובוטיקה הארצית FIRST בהיכל רלף קליין בעיר. התחרות תתקיים החל מהשעה 9:00 בבוקר ותכלול השתתפותם של 400 תלמידי רובוטיקה מכל רחבי הארץ.

האירוע, המתקיים בשיתוף עם הטכניון, מטרתו להשרות השראה ולעודד ילדים ובני נוער להיות מנהיגי מדע וטכנולוגיה. התחרות מבוססת על למידה מעשית וחשיפה לעולם ההנדסה והתכנות, כאשר התלמידים עובדים בשיתוף פעולה לפתרון אתגר רובוטי שנתי.

התחרות תתקיים בחסות עיריית יבנה ואגף החינוך, ותכבד בנוכחות ראש העיר יבנה, רועי גבאי, יו"ר דירקטוריון פירסט, אלוף (מיל.) אביהו בן-נון, מפמ"ר הנדסת מערכות במשרד החינוך, ד"ר ירון דופלט ומנכ"ל פירסט, עדו מזורסקי.

בתחרות ישתתפו כ-40 קבוצות תלמידים מחטיבות ביניים ותיכונים, כאשר קבוצת רינגוסטאר מקריית החינוך ע"ש גינזסבורג תייצג את יבנה בהובלת אריק ישר.

המשתתפים יציגו את ערכי הליבה שלהם, יריצו את הרובוטים שבנו, יציגו את עבודת החקר שביצעו ואת הפתרונות שגיבשו, ויתמודדו על פרסים בתחום הרובוט, החקר והערכים. שתי הקבוצות הזוכות יקבלו את הזכות לייצג את ישראל באליפות העולם שתתקיים באפריל ביוסטון, ארה"ב.

האירוע פתוח לקהל הרחב ויתקיים בהתאם להנחיות פיקוד העורף.




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • לא ברור על מה התחרות, הרי תלמידים התיכון אינם באמת בעלי יכולת מדעית והנדסית לבנות רובוטים אסהמה עושים בקבוצות האלה..? הרכבות, מה שנקרה איטגרציה, לוקחים הכל מן המוכן ומחברים..ועל זה הרעש..? לא פלא שיבנה מארחת את הטרלול הזה זה כמו משחק במוכוניות שלט רחוק, בדיוק אותו הדבר..ומיותר!!.
    הגב 25.03.24 19:36
  • אורח

תלמידי שכבת י"א מקרית החינוך ע"ש גינסבורג ביבנה הכינו משלוחי מנות למאושפזים בבית החולים קפלן לכבוד פורים

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק קרית החינוך ע"ש גינסבורג


במסגרת חגיגות פורים ובמטרה להעלות את רוח החג, תלמידי שכבת י"א מקרית החינוך ע"ש גינסבורג ביבנה התארגנו ביוזמה אישית והכינו משלוחי מנות למאושפזים בבית החולים קפלן ברחובות. התלמידים אספו כסף, רכשו מצרכים וממתקים, והרכיבו את משלוחי המנות בעצמם.

התלמידים חילקו את משלוחי המנות במחלקות השונות של בית החולים, כולל מחלקות הילדים והמבוגרים, וכן לאנשי הצוות ולחיילים שנמצאו במקום, עד שהושלם חלוקת אחרון המשלוחים.

הפעילות זכתה להערכה רבה והמוסדות התייחסו בגאווה למעשה הנדיב של התלמידים, תוך ציטוט: "את הנדיבות חירשים יכולים לשמוע והעיוורים יכולים לראות".

הפרויקט זכה לתמיכה והכרה מטעם מרכז רפואי קפלן, מחוז מרכז של משרד החינוך ועיריית יבנה.


















התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

היום שני (25.3) נכנסת לתוקף רפורמת צדק תחבורתי במסגרתה יוענקו הנחות לחיילים משוחררים, צעירים בני 18-26 וזכאי הביטוח הלאומי

הפירוט המלא בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


תוכנית צדק תחבורתי נכנסת לתוקף החל מהיום שני מ25.3.24. מדובר על הרפורמה בתחבורה העתידית עליה הודיעה השרה, מירי רגב בחודש אוגוסט האחרון.

רפורמת "צדק תחבורתי" נועדה להגביר את הנסיעה בתחבורה הציבורית תוך העמקת התמריצים הניתנים לציבור לעידוד נסיעה קבועה בתחבורה הציבורית על דרך מתן הנחות ברכישת הסדר נסיעה תקופתי (חופשי חודשי) לתושבי הפריפריה הגאוגרפית, שהוגדרו כאזור עדיפות לאומית ולאוכלוסיות נוספות של חיילים משוחררים וצעירים בגילאי 26-18, לצד הרחבת ההנחות לנכים וזכאי הביטוח הלאומי.


ההטבות שייכנסו לתוקף המיועדות לכלל התושבים בישראל:

תוענק הנחה בסך של 33% ברכישת חופשי חודשי לצעירים בני 18-26


יינתן פטור מלא מתשלום (הנחה בשיעור 100%) למשך שנה לחיילים משוחררים ומסיימי שירות לאומי.


יורחבו ההטבות הניתנות לנכים וזכאי הביטוח הלאומי, כך שבנוסף להנחה בשיעור 50% הניתנת לאוכלוסיות אלו כיום ברכישת ערך צבור תינתן להם הנחה בסך 50% ברכישת הסדר נסיעה תקופתי (חופשי חודשי).


לבדיקת זכאותכם ניתן להיכנס לאתר צדק תחבורתי https://pti.org.il/zedek-t/?fbclid=IwAR2sBVFniuh5rma8Z861LLy5CsqnwoE_onoDlaEUxlriz_prVGitYzUQawA




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • שטויות במיץ עגבניות, גם כעת אזרחים ותיקים משלמים % 50, אז מה ההנחה ????, אולי רק בקיץ נהיה פטורים מתשלום על תחבו"צ.
    הגב 26.03.24 13:36
  • אורח

שבוע החינוך והנוער ביבנה יצויין 2-11 באפריל ובמהלך שבוע החינוך והנוער יתקיימו אירועים שונים כולל הרצאות, האקתונים, מופעים, מפגשי חשיבה, למידה משותפת ופעילות תרבותית ופנאית

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית יבנה


עיריית יבנה מזמינה את תושבי העיר לחגוג את שבוע החינוך והנוער, המתקיים מה-2 באפריל עד ה-11 באפריל 2024. השנה, הדגש יהיה על הנוער תחת הסיסמה "הכוח לצמוח", כאשר מגוון פעילויות יוקדשו לצעירים כחלק מהאמונה שהעתיד תלוי בהם.

במהלך שבוע החינוך והנוער יתקיימו אירועים שונים כולל הרצאות, האקתונים, מופעים, מפגשי חשיבה, למידה משותפת ופעילות תרבותית ופנאית. האירועים יעסקו בערכים, תוצרים, אסטרטגיה ועשייה חינוכית, ויכללו הערכה והוקרה לאנשי החינוך המצוינים של יבנה. הקהילה המקומית מוזמנת להשתתף ולהיות שותפה בחגיגה.

חוברת המידע המלאה על האירועים תפורסם בקרוב לרווחת התושבים.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שביתה בתיכונים! מועצת התלמידים הארצית מאיימת להשבית את הלימודים ביום חמישי 28.3 אם לא ייחתם הסכם בין המורים למשרד האוצר

"תלמידי התיכונים הם חלק משכבות הקורונה, שכבר סבל מהעיצומים בעבר וגדל ממש עכשיו בצל מלחמת ״חרבות ברזל״. הדור הזה ממשיך להיפגע בגלל חוסר השיח בין ארגון המורים למשרד האוצר ומשתמשים בו כקלף מיקוח במאבק שלהם", כתבו התלמידים בהודעתם.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 4


מועצת התלמידים הארצית הודיעה כי היא מתכוונת להשבית את הלימודים ביום חמישי הקרוב במיד ולא ייחתם הסכם בין ארגון הורים למשרד האוצר. איום השביתה מגיעה לאור העיצומים של המורים שהחל החל מ10.3 ולטענת התלמידים הדבר פוגע בהם במיוחד מאחר ומדובר בדור של תלמידים אשר נפגעו מהקורונה, מהמלחמה ועיצומי המורים.

"תלמידי התיכונים הם חלק משכבות הקורונה, שכבר סבל מהעיצומים בעבר וגדל ממש עכשיו בצל מלחמת ״חרבות ברזל״. הדור הזה ממשיך להיפגע בגלל חוסר השיח בין ארגון המורים למשרד האוצר ומשתמשים בו כקלף מיקוח במאבק שלהם", כתבו התלמידים בהודעתם.

הודעת מועצת התלמידים הארצית

שביתת התלמידים - משרד האוצר וארגון המורים שבו לדבר‼️

אם עד יום רביעי 27.3.24 בשעה 20:00 לא יחתם הסכם שכר שיבטיח שקט במערכת החינוך לשנים הקרובות - מועצת התלמידים והנוער הארצית תפתח בשביתת תיכונים ביום חמישי הקרוב ה-28.03.2024.

למרות ההבטחות וההסכמות שהגיעו אליהן בחודש ספטמבר 2023 לא נחתם הסכם סופי וביום ראשון 10.3 ארגון המורים הודיע על חידוש עיצומי ארגון המורים.

תלמידי התיכונים הם חלק משכבות הקורונה, שכבר סבל מהעיצומים בעבר וגדל ממש עכשיו בצל מלחמת ״חרבות ברזל״. הדור הזה ממשיך להיפגע בגלל חוסר השיח בין ארגון המורים למשרד האוצר ומשתמשים בו כקלף מיקוח במאבק שלהם.

על מנת להפסיק את הפגיעה הממושכת בתלמידים - אנחנו יוצאים באזהרה על שביתה.

בחינות מתכונת, בגרויות וטיולים הינם מוחרגים - על מנת לצמצם את הפגיעה בתלמידים למינימום האפשרי.

נמשיך ונעדכן בכל המתרחש!

תמיד כאן בשבילכם,

מועצת התלמידים והנוער הארצית




התפרסמו 4 תגובות לכתבה.
  • די כבר מספיק, תתחשבו בילדים האלה, מה הם עוברים, קורונה, מלחמה, שיבושים במערכת החינוך, הם הרבה הרבה יותר בוגרים מהממשלה הדפוקה הזאת!
    הגב 25.03.24 11:32
  • אני עוד לא מבינה למה בכלל מועצת התלמידים צריכים להכריז על שביתה מה זה קשור אליכם בכלל המורים צריכים לבוא וללמד לא מספיק כמה התלמידים הפסידו חומר לא לכל ההורים יש כסף למורים פרטיים
    הגב 25.03.24 12:26
  • מערבים פוליטיקה על חשבון הילדים..
    26.03.24 08:20
  • לאחר שהיו הסכמות בין ארגון המורים למשרד האוצר והחינוך, משרד האוצר חזר בו מההסכם.אין לנו לא שר חינוך וגם ראש ממשלה עסוק מידי,לכן התלמידים סובלים.
    הגב 26.03.24 21:28
  • אורח

אליצור יבנה ממשיכה להוליך את הטבלה לאחר ניצחון על חבל מודיעין, מצפים לקהל שיא במשחק הקרוב מול רמלה ב-31.3.24

מערכת האתר | | תגובות: 0


אליצור יבנה ממשיכה להציג יכולת מצוינת ובמשחק האחרון יצאה למודיעין וחזרה עם ניצחון חשוב, 69-91. גרנט גרינברג עם 26 נקודות, שמואל מלכוב עם 20 נקודות ואיתי קרביוב עם 16 נקודות הוליכו את יבנה לנצחון. ביבנה מצפים לקהל שיא במשחק הקרוב מול רמלה.

אליצור יבנה ממשיכה להוליך את הטבלה לאחר ניצחון חוץ על חבל מודיעין, 69-91. ארבעה מחזורים לתום העונה הסדירה ותחילת סדרת הפליי-אוף, ממשיכה יבנה להוליך את הטבלה, בצוותא עם השכנה מכבי אשדוד, לה מאזן נצחונות והפסדים זהה.

לאחר פתיחה צמודה במודיעין ירדו הקבוצות למחצית כשהשחקנים של שלומי כהן מוליכים ביתרון קטן, 41-45. במחצית השנייה שחקני יבנה לחצו על הגז, רצו לנקודות קלות ופתחו פער גדול שנשמר עד הסיום. גרנט גרינברג היה מצוין ורשם 26 נקודות ב-25 דקות.

קלעו ליבנה: גרנט גרינברג- 26 נקודות, שמואל מלכוב- 20, איתי קרביוב- 16, עוז חולי- 15, גיא פרבר- 7, יובל רחמילביץ- 3, אור מורדוך ובר שינבוים-2 כ”א.

המאמן שלומי כהן אמר: "לאחר מחצית ראשונה צמודה העלנו הילוך בהגנה וסגרנו את הצבע. שיחקנו חכם ולא איפשרנו להם נקודות קלות. אני מקווה שהקהל שלנו יבוא כי יש קבוצה לוחמת שמשחקת כדורסל עם הרבה כישרון".

ביום ראשון הקרוב, 31.3.24, תארח יבנה בהיכל הספורט רלף קליין את אליצור רמלה המדורגת 3 למשחק צמרת חשוב (19:00, כניסה חופשית). בסיבוב הראשון ניצחה יבנה 81-75 וגם הפעם צפוי לה משחק קשה. ביבנה מצפים שהקהל המקומי, יחד עם חניכי מחלקת הנוער של המועדון, ימלאו את היציעים וידחפו את הקבוצה, שמציגה יכולת משכנעת, לניצחון חשוב נוסף בדרך להשגת הכרטיס לליגה הלאומית.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הצגת ילדים "בת הים הקטנה" בהיכל התרבות יבנה לרגל חג הפורים - יום שני, 25 במרץ, שעה 11:00

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק היכל התרבות יבנה


היכל התרבות יבנה מזמין את הקהל לחגוג פורים באמצעות הצגה מקסימה לילדים בשם "בת הים הקטנה". ההצגה תתקיים ביום שני, ה-25 במרץ, בשעה 11:00. ניתן לרכוש כרטיסים דרך הלינק המצורף או בקופת ההיכל.

לרכישת כרטיסים: לחצו כאן או התקשרו למספר 08-9320000.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הולכת רגל צעירה נדרסה למוות בכביש 42 בין בית עובד ליבנה בכניסה לצומת רחובות

מערכת האתר | | תגובות: 0


בשעה 23:26 התקבל דיווח על הולכת רגל שנפגעה מאופנוע עם שני רוכבים, בכביש 42 לדרום בין בית עובד ליבנה סמוך לצומת רחובות מערב. פאראמדיק מד"א קובע את מותה של צעירה כבת 22 ומהמקום מפונים שני רוכבי האופנוע במצב קל.

פאראמדיק מד"א שמוליק בואניש סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על המדרכה צעירה כבת 22 שוכבת מחוסרת הכרה, עם פגיעת ראש קשה, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. שני רוכבי האופנוע פונו מהמקום כשמצבם קל."

*יוני רוטנברג ראש סניף רחובות ונהג האמבולנס של איחוד הצלה סיפר:* "מדובר בזירת תאונת דרכים קשה מאוד, הרוכב והולכת רגל שכבו על הכביש כאשר הם מחוסרי הכרה. לצערנו מותה של הולכת הרגל נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבלה. הענקנו סיוע רפואי ראשוני במקום לרוכב הקטנוע הנוסף גבר כבן 21 שנפגע באורח קשה ופינינו אותו באמבולנס איחוד הצלה לבית החולים קפלן להמשך טיפול".

סרטון:









התפרסמו 0 תגובות לכתבה.
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל