עיריית בת ים תחלק בימים הקרובים מתנות לתלמידי העיר ולידי הגנים.
ברוח התקופה המאתגרת שעברה על כולנו, שיתף ראש העיר במסקנותיו מהשנה החולפת, " שנת הלימודים הזו לימדה את כולנו שאפשר אחרת " כך כתב צביקה ברוט בדף הפייסבוק שלו.
בימים הקרובים יקבלו תלמידי בתי הספר היסודי בבת ים יחד עם ילדי הגנים מארז משחקים פשוטים, שאין צורך במסכים על מנת לשחקם , משחקים של פעם, פשוטים, דוקים , פלסטלינה ,צבעים משחקים שנדחקו לצד וחלקנו אף שכחו מהם.
התנועה העירונית קצ"ב מבת ים יחד עם עוד מתנדבים תושבי העיר עזרו במלאכת האריזה.
חופשה נעימה לכל הילדים ובהצלחה להורים ולסבים
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה