מוזיאון גדרה יארח ביום חמישי, 25.6.26, את המופע המוזיקלי "מותר להתרגש". האירוע יתקיים בשעה 18:45 במבנה המוזיאון.
מדובר במופע אינטימי שישלב שירים נוסטלגיים, קטעי אופרה, חזנות וסיפורים קצרים. במופע ישתתפו עידו בן גל, זמר ויוצר רב-תחומי וכן יליד גדרה, והפסנתרנית מימי שקד.
עלות כרטיס למופע היא 65 שקלים, כאשר גמלאים, נכים וסטודנטים זכאים למחיר של 55 שקלים. ההרשמה מתבצעת בשעות הבוקר דרך מספר הטלפון 08-8593316.
האירוע מונגש לקהל הרחב. לבקשות הנוגעות להנגשה מיוחדת, יש לפנות לאמיר פישמן במספר 0522027356.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה













אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.