על פי החוק הקיים עד היום, חבר מועצה אשר לא הופיע ל – 2 ישיבות רצופות ללא אישור מקבל אזהרה ואם הוא לא מופיע גם לישיבה השלישית, חבר המועצה מתחיל לעבור הליך של הדחה מהמועצה.
אך על פי הצעת החוק של ח"כ דוד אמסלם גם אם חבר המועצה נעדר מספר פעמים זאת לא תהיה עילה להדחתו ממועצת העיר/מקומית.
לאחר אישור הממשלה הצעת החוק תעבור להצבעה בכנסת וכנראה שעד סוף השנה היא תיכנס לתוקף
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה