מחזור נוסף של תכנית "בלומברג סגול למנהיגות עירונית באוניברסיטת תל אביב הגיע לסיומו. השבוע התקיים טקס הסיום של התוכנית אשר מיועדת לפיתוח כישורי ומיומנויות הניהול של ראשי העירים/נבחרי הציבור בישראל.
אוניברסיטת תל אביב השיקה את התוכנית יחד עם קרן בלומברג וקרן סגול בשנת 2022 במטרה שראשי ערים, חברי מועצה המשמשים כנבחרי הציבור יקבלו כלים לקבלת מיומנויות בתחום ההנהגה, יזמות, חדשנות, משא ומתן ועוד. התכנית היא תכנית-אחות של התכנית "בלומברג – הרווארד" המתקיימת באוניברסיטת הרווארד כבר 6 שנים לנבחרי הציבור. לאור הצלחת התוכנית נבחרה ישראל להיות המדינה הראשונה בה תפתח התוכנית מחוץ לארה"ב ולאחר קיום מכרז בין האוניברסיטאות בישראל נבחרה אוניברסיטת ת"א.
בין בוגרי המחזור שהסתיים נמצאים: ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, ראש עיריית בת ים צביקה ברוט וראש עיריית יבנה, רועי גבאי
תמונה מפתיחת המחזור בחודש מאי. צילום: עידן כנפי
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.