הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים
חברת קרן נדל"ן מציעה דירה לדוגמא בפרויקט "קרן בפייבל" בתל אביב עם הטבה של כ-300 אלף שקל
חברת אביסרור משה ובניו פותחת לשיווק בניין נוסף בפרויקט "אביסרור בשכונת פארק צפון" בנווה גן צפון היוקרתית
בית המלון אשר תוכנן להיבנות במתחם ה - 1000 יצומצם מ - 870 חדרים ל - 150 חדרים ובמקומם יוסיפו 1,050 יחידות דיור בגדלים 38 מ"ר - 96 מ"ר להשכרה ארוכת טווח, למשך 20 שנה ובמקום מלון בן 19 קומות ייבנו מגדלים עד 35 קומות

התאחדות הקבלנים: רוכשי דירה יכלו לחסוך כמעט חצי מיליון ש"ח לו המדינה הייתה נוקטת במספר צעדים פשוטים

יו"ר ארגון קבלני רחובות,דוד סרוגו: "לא הופתע מהנתונים ואף צופה המשך עלייה במחירי הדירות"

לימור עידן | | תגובות: 0
צילום:יחצ


אם המדינה היתה מטפלת בחסמים ובמגבלות שהיא משיתה על שוק הנדל"ן הישראלי, כל רוכש דירה היה חוסך כחצי מיליון שקל (493 אלף שקל) ממחירה של דירה ממוצעת בשווי 1.7 מיליון שקל, כך עולה מניתוח מיוחד שערכה התאחדות הקבלנים בוני הארץ לסיכום העשור האחרון בשוק הנדל"ן הישראלי.

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס), מחירי הדירות זינקו ב-48% מאז 2011 ועד היום, ועלויות הבנייה עלו ב-51% בתקופה זו. ואולם, מכיוון שעלויות הביצוע מהוות רק 37% ממחיר דירה, הרי שעלייה זו הייתה אמורה לגרור עליית מחירים כוללת של 19% בלבד בתקופה זו.

כך, יתרת הזינוק במחירי הדירות בעשור האחרון (29% נוספים) הייתה יכולה להימנע לו המדינה הייתה נוקטת צעדים "פשוטים" שהתאחדות הקבלנים בוני הארץ מעלה על סדר היום כבר שנים – והמשמעות היא חיסכון כספי עצום לרוכשי הדירות.

יו"ר ארגון קבלני רחובות, דוד סרוגו,

לא הופתע מהנתונים ואף צופה המשך עלייה במחירי הדירות: "הפתרון להורדת המחירים הוא הגדלת ההיצע - מדינת ישראל צריכה בין 50 ל-60 אלף יחידות דיור חדשות בשנה, אבל אם נבנות רק 20-30 אלף יח"ד בשנה המחירים ימשיכו לעלות. הביקושים לדירות ממשיכים לגדול כל הזמן - רחובות היא אחת הערים המבוקשות ביותר למגורים אבל היצע הדירות בה מועט ביותר, ואם גם יש האטה בעסקאות – המשמעות היא המשך עליית מחירים".




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

חברת קרן נדל"ן מציעה דירה לדוגמא בפרויקט "קרן בפייבל" בתל אביב עם הטבה של כ-300 אלף שקל

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: צילום קרן נדלן


חברת קרן נדל"ן מציעה למכירה דירה לדוגמא בפרויקט "קרן בפייבל" הממוקם ברחוב פייבל 12 בתל אביב, סמוך לכיכר המדינה. הדירה, בשטח 76.5 מ"ר ומרפסת של 10 מ"ר הפונה לגינה, מציעה חניה מוצמדת ונמכרת במחיר של 5.490 מיליון שקל, כאשר המחיר כולל הטבה כספית בשווי של כ-300 אלף שקל על רקע המלחמה.

הדירה, המיועדת לאכלוס בתוך כחודשיים, מאובזרת בסלון, טלוויזיה, מערכת תאורה יוקרתית, מטבח עם כיריים, מדיח כלים ותנור, וחדר עבודה עם פינת ישיבה, תאורה וארון דקורטיבי.

פרויקט "קרן בפייבל" הוא פרויקט התחדשות עירונית מסוג תמ"א 38/2, הכולל בניין בוטיק בן 7 קומות עם 18 דירות חדשות שנבנות במקום בניין ישן שהורס. הפרויקט נמצא בשלבי סיום והאכלוס צפוי להתבצע בקרוב, כאשר קרן נדל"ן היא היזם והמבצעת של הפרויקט.

הבניין נבנה בסטנדרט גבוה ובמפרט טכני עשיר, תוך שמירה על תקני הבנייה הירוקה. הפרויקט כולל שתי מעליות וחניה תת קרקעית רגילה, ועוצב על ידי גידי בר אוריין אדריכלים ורבין אדריכלים.

יותם רבינוביץ', סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת קרן נדל"ן, מסביר כי החברה נמצאת בישורת האחרונה של שיווק הפרויקט ויצאה במבצע אטרקטיבי לדירות האחרונות. הוא מדגיש את ההזדמנות האחרונה לרכוש דירה בפרויקט בוטיק זה, המציע מיקום מצוין, קרבה לתחבורה ציבורית ורכבות, וסמיכות לגינה ירוקה.

רחוב פייבל, הממוקם בצפון החדש של תל אביב סמוך לכיכר המדינה, מאופיין כאזור משפחתי ושקט עם שפע פעילויות ואווירה תל אביבית. באזור נמצאים מרכזי חינוך ותרבות, מוזיאונים, מסעדות, בתי קפה, פארקים ושירותים עירוניים, והוא נגיש לפארק הירקון ולצירי תנועה ראשיים. מחירי הדירות באזור זינקו ב-28% בחמש השנים האחרונות.

חברת קרן נדל"ן פועלת בתחום ההתחדשות העירונית במטרופולין תל אביב ובגוש דן, וכבר בנתה ואכלסה 13 פרויקטים עם 326 יחידות דיור. כיום, החברה בונה ומקדמת עוד 20 פרויקטי התחדשות עירונית עם 530 דירות חדשות.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-970-7114

חברת אביסרור משה ובניו פותחת לשיווק בניין נוסף בפרויקט "אביסרור בשכונת פארק צפון" בנווה גן צפון היוקרתית

| | תגובות: 0
צילום: סנאפשוט


חברת אביסרור משה ובניו הודיעה על פתיחת שיווק בניין נוסף בפרויקט "אביסרור בשכונת פארק צפון", הממוקם בשכונה היוקרתית נווה גן צפון, הנמצאת בין תל אביב לרמת השרון. הבניין החדש יכלול 50 דירות ב-11 קומות, עם מגוון דירות הכוללות 3.5, 4, 5, ו-6 חדרים, דירות גן גדולות ופנטהאוזים מפוארים.

הפרויקט כולו יכלול כ-104 דירות חדשות בשני בניינים בני 11-12 קומות, כאשר כל דירה תכלול מרפסת שמש ומיזוג אוויר מלא, ולרוב הדירות יוצמדו חנייה ומחסן. הבנייה כבר בעיצומה, והפרויקט יכלול גם לובי כפול עם עמדת שומר, חדר כושר מאובזר, מועדון דיירים, חדר עגלות/אופניים וחניון תת קרקעי. העיצוב נעשה על ידי אריאלה שניאור והתכנון על ידי משרד טיטו אומן אדריכלים.

יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה, מסר כי השיווק של הבניין הנוסף נפתח לאור הביקוש בשוק וההצלחה של הבניין הראשון. הוא הדגיש את היתרונות הבולטים של הפרויקט, כולל המיקום המצוין ליד פארק אקולוגי ענק, אזור שקט ללא עומס תנועה, קרבה לאזורי מסחר ובילוי ולצירי תנועה מרכזיים, וגישה מיידית לתל אביב הסמוכה. הוא ציין כי מחירי הדירות בשכונה נמוכים יותר בהשוואה לתל אביב, מאחר שהשכונה שייכת מוניציפאלית לרמת השרון.

בסביבת הפרויקט נמצאים מוקדי בילוי ומסחר כגון מיקדו סנטר וקניון רמת אביב, וכן מוסדות חינוך מובילים. הבניינים ממוקמים ברחוב חד סטרי, מה שמגביל את תנועת הרכבים לתושבי הפרויקט בלבד. השכונה מתאפיינת בחיי קהילה צעירה ותוססת, מותאמת למשפחות, וממוקמת סמוך לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 20 איילון וכביש 5, וצומת הפיל. בעתיד צפוי להיבנות סמוך לשכונה פארק אקולוגי חדשני שיתפרש על פני 270 דונם.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

בית המלון אשר תוכנן להיבנות במתחם ה - 1000 יצומצם מ - 870 חדרים ל - 150 חדרים ובמקומם יוסיפו 1,050 יחידות דיור בגדלים 38 מ"ר - 96 מ"ר להשכרה ארוכת טווח, למשך 20 שנה ובמקום מלון בן 19 קומות ייבנו מגדלים עד 35 קומות

מערכת האתר | | תגובות: 11


הוועדה המחוזית דנה בשינוי תוכניות במתחם ה - 1000. על פי התוכנית המקורית במתחם צפוי להיבנות בית מלון בעל 870 חדרים.

התוכנית החדשה משאירה בתוקף את בניית בית המלון אך במתכונת מצומצמת של 150 חד' בלבד.

ועל חשבון החדרים שבוטלו תותר בניית 1050 דירות להשכרת ארוכת טווח ל - 20 שנה.

הגודל הממוצע של יחידת הדיור יהיה 55 מ"ר, ולכל יחידה יותרו 12 מ"ר של מרפסת, וכן שטחים משותפים לדיירי הבניין. בדירות לא יהיו ממ"דים אלא מרחב מוגן קומתי (ממ"ק)

במסגרת התכנית, תתבצע חלוקת המגרש לשלושה מגרשים בייעודים שונים: מגורים, מגורים ותיירות, ומבנים ומוסדות ציבור.

התכנית מציעה גם תוספת קומות, מ-19 ל-35 קומות, וקובעת בנייה של מגדלים לצד בנייה מרקמית של עד 10 קומות. סך הכל, מוצעת תוספת של כ-22,000 מ"ר לשימושי המגורים מעבר לתכנית המאושרת.

לגבי תמהיל המגורים, התכנית קובעת כי מספר הדירות:

בשטח של עד 38 מ"ר לא יפחת מ-350 דירות

מספר הדירות בשטח של עד 55 מ"ר לא יפחת מ-350 דירות

מספר הדירות בשטח של כ-62 מ"ר לא יפחת מ-250 דירות

מספר הדירות בשטח של כ-96 מ"ר לא יעלה על 100. דירות

שינוי הייעוד דורש הסכמת משרד התיירות האמור לחוות את דעתו בימים הקרובים.






התפרסמו 11 תגובות לכתבה.
  • את בית המלון אם כבר היו צריכים לבנות על חוף הים, במקום המפלצות שבנו שם של שלושה ביניינים של דיור מוגן
    הגב 17.03.24 10:58
  • תיירות עדיף להביא מישראל לטיולים במקום הראשון כי יש לראשון לציון המטרופולין הבאה של ישראל כל אטרקציות לבילוי פנאי הסעדה. פארקים האגמים, סופר לנד,פלי פוקס צניחה חופשית ,יאס פלאנט, מסעדות בפאבים ,זאפה לייב של הופעות ל 15,000 אנשים ,גן חיות,גן המושבה ,סינמה סיטי , קניונים מהגדולים בארץ בראשון לציון,חוף ים ומסעדות בטיילת החדשה, איצטדיון האולימפיאדה איצטדיון כדורגל, מוזיאון האגם, הופעות באמפי נוסף לי חי כיף ,מרכז האולימפי בישראל מוקם כרגע .מרכז למוסיקה וטיאטרון במרכז.
    הגב 17.03.24 11:22
  • שכחת לציין שיש גם לראשון מתקן האשפה הכי גדול במדינה והוא יפזר ריחות ורעלים ״שישפרו את העיר ״ כמו כן טוב שבונים שם ככה הם יספגו ריחות של גן עדן ממפעל האשפה. בושה לראש העיר שאישר זאת הוא וליאל שמלווה אותו . בושה
    18.03.24 15:34
  • מסתמן שגם זו קומבינה מעניינת.מה עפ מפעל שריפת האשפה?
    הגב 17.03.24 11:47
  • מי היזם המאושר ולמי עזר במימון הבחירות?
    הגב 17.03.24 12:05
  • האם זה בסדר לבנות 35 קומות ולהסתיר את קו החוף ,לא לשכוח את אולמרט ופרשת הולילנד ימים יגידו.
    הגב 17.03.24 12:21
  • מי ירצה לגור לעד פח זבל של גוש דן? בקו של טילים מעזה? ותחבורה ציבורית על הפנים? וגם זוגות צעירים אין להם כסף לרכוש דירות בראשון. ושכירות זה לא פתרון זה רק לבזבז כסף לצעירים
    הגב 17.03.24 13:15
  • לגרום למישהו לאהוב את התיירות בראשון לציון, מקום מושלם לבילוי חוף , מסעדות,אופנה, הופעות מוזיקה מכל העולם, 52 בתי קולנוע גן חיות, 🚆 רכבת לירושלים ותל אביב ישיר , קרוב לנמל תעופה ,הכל מושלם לתיירות אז קדימה להשאיר בית מלון ל 1000 חדרים זה דבר מבורך לכלל התושבים המקומיים מציעים לקבל כל תייר בחיוך
    הגב 17.03.24 15:15
  • מעניין מה יהיה שכר הדירה?????
    הגב 17.03.24 15:43
  • הכנסה צפויה משכירות מעל 50 מיליון שח בחודש לדירות שזה 600 מיליון ש''ח בשנה ,20 שנה זה 12 מיליארד ש''ח שכירות. וכמובן ארנונה לעיריית ראשון לציון בהתאם.
    הגב 17.03.24 19:31
  • נדרש תיירות בראשון לציון על מנת להיות עיר מטרופולין בינלאומית גם כן בעלת הופי מוביל תרבות מסחר וחברות בין לאומית.
    הגב 17.03.24 20:38
  • אורח

עיריית תל אביב הפקידה תכנית חדשה לפיתוח רובע מרכז שדה דב הכוללת 7,128 יחידות דיור, מתוכן 983 יחידות דיור בהישג יד ו - 300 יחידות דיור מוגן, פארק חופי, פארק שכונתי, "מרחב שוטטות" עירוני וכיכר ציבורית, מלונות ושטחי מסחר ותעסוקה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילומים: תיחום התכנית


הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב-יפו הפקידה לאחרונה תכנית שמאפשרת המשך פיתוח רובע עירוני חדש ותוסס בצפון העיר. הרובע החדש יכלול מגוון רחב של סוגי דיור, שטחים ציבוריים ירוקים, שטחי מסחר, תעסוקה ומלונאות ותחבורה ציבורית נוחה.

שם התכנית הוא "מרכז רובע שדה דב" ומספרה 1/4444, עם המתכנן ארי כהן. התכנית תביא להקמת שכונת מגורים תוססת וחווייתית בצפון העיר, כוללת 7,128 יחידות דיור, מתוכן 983 יחידות דיור בהישג יד (דב"י) בבעלות עירונית ו-300 יחידות דיור מוגן עירוני, פארק חופי, פארק שכונתי, "מרחב שוטטות" עירוני וכיכר ציבורית, מלונות ושטחי מסחר ותעסוקה מגוונים.

יתרונות התכנית כוללים דיור מגוון, דיור בהישג יד, שטחים ציבוריים ירוקים, תחבורה ציבורית עם עדיפות להולכי רגל ורוכבי אופניים, תכנון בר קיימא עם מערכות אנרגיה מתחדשת וניהול מושכל של מי נגר, וחיבור לעיר המרכזית דרך רחוב אבן גבירול והקו הירוק של הרכבת הקלה.

התכנית צפויה להביא להקמת רובע עירוני מודרני, ירוק ותוסס, שיהווה מוקד משיכה לתושבים חדשים ולמבקרים. למעוניינים לעקוב אחר עדכונים בתחום התכנון, הבנייה ורישוי העסקים בתל אביב-יפו, מומלץ לעקוב אחר עמוד מנהל הנדסה ברשת לינקדין.

לפרטים נוספים ולהורדת מסמכי התכנית, ניתן לבקר באתר תכנון זמין.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מעוטף עזה לרחובות! 14 משפחות מקיבוץ חולית בעוטף עזה בו נרצחו בשבת השחורה 15 אנשים נקלטו ועברו לגור בפרויקט רחובות עלית בשכונת חצרות המושבה ברחובות

מערכת האתר | | תגובות: 4


רחובות וקבוצת יצחקי יארחו את מפוני קיבוץ חולית, שנפגע באופן אנוש מחדירת מחבלים ב-7 באוקטובר. הקיבוץ, הממוקם ליד כרם שלום, כלל 60 בתי אב ובו נרצחו 15 אנשים, 10 מתוכם חברי הקיבוץ, ונותרו 74 חברים.

במהלך חודש מרץ, המדינה חתמה על הסכמי שכירות לחלק ממשפחות המפונים עם קבוצת יצחקי, עד לבניית הקיבוץ מחדש. קבוצת יצחקי העמידה משאבים ממחלקות הנכסים, המשפטית, השיווק וההנהלה לסיוע בהליך המשפטי ולמציאת דיור זמני לחברי הקיבוץ.

קבוצת יצחקי בנתה את פרויקט רחובות עלית בשכונת חצרות המושבה, הכולל כ-1200 יחידות דיור. כחלק מהפרויקט, נבנו שני בניינים להשכרה ארוכת טווח, אחד מהם בן 72 יחידות ברחוב תמרי 16 שאוכלס לפני כשנה וחצי. הבניין השני, שבנייתו הסתיימה בדצמבר 2023, מכיל 70 יחידות דיור ברמת איכות גבוהה.

רוני, ניצולת ומפונת קיבוץ חולית, מספרת על המעבר לקיבוץ עין גדי לאחר האירוע, ועל המציאת דיור קבע ברחובות. היא מודה לקבוצת יצחקי ולכל הגורמים שסייעו למפוני הקיבוץ למצוא דיור ולחזור לשגרת חיים נורמלית. כעת, היא וחברי הקיבוץ האחרים מתגוררים בבניין החדש ומרגישים הכרת תודה עמוקה לקבוצת יצחקי שהפכה למשפחתם.

בבניין החדש של קבוצת יצחקי ברחוב תמרי 2, נותרו להשכרה דירות בודדות אחרונות לטווח ארוך.

לפרטים על המבנה ועל ההשכרה ניתן לקבל באתר שיווק הדירות בבניין שברחוב תמרי 2 בשכונת חצרות המושבה



קיש אזולאי
קרדיט תמונה: קיש אזולאי

יהודה לב
קרדיט תמונה: יהודה לב

געדון כובני
קרדיט תמונה: געדון כובני
אלעד טושר
קרדיט תמונה: אלעד טושר


צילום: רוני לוי




התפרסמו 4 תגובות לכתבה.
  • איזה שבר ענק, יישר כח לכם חברי חולית, תהנו לכם בעירנו, בדיוק ניבחר ראש עיר חדש צעיר ונימרץ, שבוע טוב ובשורות טובות.
    הגב 16.03.24 19:09
  • ככה מצופפים את תושבי ישראל למה שנקרא בשם מכובס 'ערי 15 דקות' ובפועל יהיו גטאות כמו בסין. תושבי הדרום והצפון חיים באשלייה שיוכלו לחזור לבתיהם. מתי תבינו שהאויב של כולנו זה לא החמאס אלא הגלובליסטים שמפעילים את שני הצדדים כמו מריונטות והם בינתיים מתכננים לנו עתיד שחור .
    הגב 16.03.24 19:22
  • הלוואי והיו בארץ ערי 15 דקות. בספק שנראה פה עיר מתוכננת בצורה כל כך טובה בשנים הקרובות. ולא רואה איך יהיה אפשר להפוך את רחובות לכזו. אבל כן אפשר לשפר את התחב"צ בתור התחלה.
    16.03.24 22:25
  • ברוכים הבאים מפוני חולית. לבנו עמכם . חזקו ואמצו . היה לי חבר בשם דני שפונה מחולית של חבל ימית בזמנו. . לקבוצת יצחקי : צדקה נעשית בסתר. זו בטוח אפילו לא צדקה.
    הגב 17.03.24 18:55
  • אורח

מוזיאון העיר תל־אביב-יפו יפתח לקהל הרחב בסוף שבוע של אירועי אמנות חיה, 28-30 במרץ 2024

מערכת האתר | | תגובות: 1
אייל תגר


מוזיאון העיר תל־אביב-יפו יפתח לקהל הרחב בסופ"ש של אירועי אמנות חיה ברחבי המוזיאון וכיכר ביאליק, החל מה-28 במרץ ועד ה-30 במרץ 2024. המוזיאון, הממוקם בבית העיר ההיסטורי, יציע שלל פעולות אומנותיות נדירות ומשעשעות, כולל תהלוכת אופנה אזרחית, תחנת הצלה אינטראקטיבית, מופע של מקהלת מוקד 106 ועוד.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, ציין כי המוזיאון הוא חלק ממימוש החזון העירוני לחידוש ושדרוג מוסדות התרבות בעיר. המוזיאון יפתח את דלתותיו לקהל הרחב לאחר תקופת הרצה שהתארכה בשל המלחמה, ויספר את סיפורה של תל אביב-יפו ושל האנשים שלקחו חלק בהתהוותה.

הכניסה למוזיאון תהיה חופשית, והאירועים יתקיימו בימים חמישי ושבת החל מהשעה 19:00, וביום שישי החל מהשעה 10:00 עם אירועי חשיפה אל מאחורי הקלעים של המוזיאון (בהרשמה מראש). המוזיאון ממוקם ברחוב ביאליק 27, תל־אביב-יפו.

לפרטים נוספים והרשמה, ניתן לבקר באתר העירוני.

הניהול האמנותי של האירועים בידי דפנה קרון וההפקה בידי קובי אבן-חיים. מוזיאון העיר תל אביב-יפו ע"ש שושנה וזבולון תומר, הוא פרי תרומתם של משפחת תומר ונוצר בשיתוף פעולה עם קרן תל אביב.




צילומים:אייל תגר



התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • כתבה אחלה
    הגב 15.03.24 14:24
  • אורח

תושב פתח תקווה נעצר בחשד לאיומים על משפחתו ונזק לביתו, נמצא שיכור עם 1159 מק"ג אלכוהול בדם

| | תגובות: 0


במהלך סוף השבוע, שוטרי מחוז מרכז עצרו תושב פתח תקווה בחשד לאיומים על בני משפחתו וגרימת נזק לביתו, וכן נהיגה בשכרות. האירוע החל כאשר התקבל דיווח על תושב העיר שהיה במצב של גילופין, שבר חפצים ואיים על בני משפחתו.

לאחר הגעת השוטרים למקום, החשוד נמלט מהדירה ברכבו. בעקבות מעקב נחוש והקמת מחסומים ברחבי העיר, השוטרים הצליחו לעצור את החשוד לאחר זמן קצר. בדיקת שכרות שביצעו השוטרים חשפה כי כמות האלכוהול בגופו של החשוד עמדה על 1159 מיליגרם לקילוגרם.

לאחר חקירתו, החשוד שוחרר בתנאים מגבילים, ובעקבות שימוע שנערך לו בתחנה, רישיון הנהיגה שלו נפסל ורכבו הושבת למשך 30 יום.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

עיריית חולון חשפה תוכניות מדיניות להתחדשות רחוב סוקולוב ולהפיכת רחוב סוקולוב לשדרה מסחרית פעילה ותוססת

מערכת האתר | | תגובות: 5
צילום: המנהלת להתחדשות עירונית


עיריית חולון והמנהלת להתחדשות עירונית קיימו ארבעה מפגשי חשיפה לכ-200 תושבים ובעלי נכסים ברחוב סוקולוב, שבשכונת אגרובנק. במפגשים, שהתקיימו במרכז הצעירים אליעזר, הוצגה תוכנית המדיניות והאפשרויות לקידום ההתחדשות העירונית לאורך הרחוב על ידי אדריכל העיר תומר לאוה.

שכונת אגרובנק, שהוקמה בשנות ה-30, נחשבת לאחת השכונות החזקות והמבוקשות בחולון. רחוב סוקולוב, המהווה ציר ראשי בשלד העירוני, מאופיין בעירוב שימושים ומשמש כמרכז עסקים משמעותי. עבודות ההקמה של תוואי הרכבת הקלה לאורכו של רחוב סוקולוב מציעות הזדמנות לגיבוש מדיניות תכנונית חדשה.

החזון שהוצג לתושבים כולל שמירה על איכויות השכונה והעצמתן, תוך הפיכת רחוב סוקולוב לשדרה מסחרית פעילה ותוססת. המטרה היא יצירת מסגרת תכנונית המדגישה את שימור אופי הבינוי הייחודי לשכונה, פיתוח שירותי ציבור וחיזוק הקהילתיות.

המלצות המדיניות יוצרות ודאות תכנונית עבור בעלי העניין, ובחודש הקרוב יתקיים מפגש יזמים להצגת נוהל העבודה לקידום יוזמות פרטיות לאורך הרחוב. בעלי הדירות ילוו על ידי המנהלת להתחדשות עירונית בהתאם לחמשת השלבים המומלצים לקידום המתחם.

המנהלת להתחדשות עירונית תפתח יום קבלת קהל במרכז הצעירים אליעזר למתן תשובות לשאלות עבור התושבים.

לשאלות בנושא תוכנית המדיניות ניתן לפנות אל אדיר רמז, מנהל תחום חברה וקהילה, המנהלת להתחדשות עירונית חולון, בטלפון 054-4704003, או בדוא"ל Adir@minhelet-holon.co.il.







התפרסמו 5 תגובות לכתבה.
  • מה אם התצוגות במידרכות זה שוק
    הגב 09.03.24 07:22
  • אם עיריית חולון חושבת להטיל את התארגנות בעלי הזכויות כמקשה אחת למתחמים הגדולים שיצרה היא יכולה לחכות עד בוש. להשיג חתימות של בניין אחד זהו בגדר משימה בלתי אפשרית, אז להשיג חתימות של מספר בניינים זאת משימה בלתי אפשרית בכלל. רק התערבות פעילה של המינהלת שכשמה גם תנהל ותדאג להשגת הרוב הדרוש בכל מתחם, תתן סיכוי קלוש להצלחת הפרוייקט.
    הגב 09.03.24 09:14
  • מה הקשר בין התחדשות עירונית לבין הרכבת הקלה ? במקום רכבת קלה עדיף להוסיף נתיבי תחבורה ציבורית ומטרונית חשמלית.
    הגב 09.03.24 13:42
  • עסקים סוגרים לא לסגור את רחוב סקולוב ושיהיה תחבורה ציבורית בלבד עם הרכבת הקלה
    הגב 11.03.24 12:45
  • אני שומע כבר 20 שנה על ההתחדשות רחוב סוקולוב. רוצה לראות דברים זזים אחרי שמוטי ששון עיכב את פינוי בינוי ודאג שהרחוב הראשי בחולון ישאר בשנות השלושים. הוא הוציא את הנשמה לדיירים. מקוה ששי קינן יעשה דברים אחרת
    הגב 14.03.24 12:49
  • אורח

תוקף תוי החניה בעיר גבעתיים מוארך בשנה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק רן קוניק העמוד הרשמי


  • תוקף תוי החניה בעיר גבעתיים מוארך בשנה עד 31/3/25 , כך הודיע רן קוניק בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו. שוכרי דירות נדרשים לשים לב כי תוקף התו שלהם יסתיים במועד סיום השכירות. קוניק ציין כי אחת ממטרותיו לשנה הקרובה היא לייעל את הליך קבלת וחידוש תוי החניה, שכיום נתפס כמסורבל, מלווה בתסכול ובירוקרטיה מיותרת. הוא מבטיח לעדכן בהקדם את התושבים בכל שיפור ושינוי שיבוצע במסגרת חוק העזר.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

בני זוג נעצרו בפתח תקווה בחשד להחזקת סמים

מערכת האתר | | תגובות: 0


במהלך פעילות יזומה של שוטרי מחוז מרכז בעיר פתח תקווה, נעצרו אמש בני זוג בחשד להחזקת חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים. בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) בתחנת פתח תקווה זיהו ועצרו אדם חשוד היוצא מדירתו, ובחיפוש שביצעו בדירה תפסו עשרות גרמים של חומרים החשודים כסמים שונים, ביניהם קוקאין, דוסה, כדורי אקסטזי ו"בולים". בת זוגו של החשוד נעצרה גם היא לאחר שנתפסו ברשותה חומרים החשודים כסמים.

לאחר חקירתם של בני הזוג, תושבי העיר בגילאי 44 ו-48, הם נכלאו. הבוקר הוארך מעצרם עד ליום חמישי הקרוב, ה-7 במרץ 2024.







התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ערב שירי נורית הירש ואהוד מנור בהשתתפות האמנים דפנה דקל, שירן שחר-בורק, עופר נוה, חן כהן ונהר חסדאי, והנחיית רינה מצליח. בתיאטרון חולון, 27 במרץ 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיאטרון חולון


תיאטרון חולון מזמין את הקהל לערב בלתי נשכח עם שירי נורית הירש ואהוד מנור, כלת וחתן פרס ישראל לזמר העברי. האירוע יתקיים ביום ד', ה-27 במרץ 2024, בשעה 20:30, באולם 1 של תיאטרון חולון.

הערב יכלול מיטב השירים של שני היוצרים המוערכים, שהפכו לנכס צאן ברזל בזמר הישראלי, וכן פינת געגוע לשירי צביקה פיק. בהשתתפות האמנים דפנה דקל, שירן שחר-בורק, עופר נוה, חן כהן ונהר חסדאי, והנחיית רינה מצליח.

לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים ניתן לבקר בלינק לרכישת כרטיסים או להתקשר למספר 03-502-3001.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות בהישג יד! עיריית תל אביב-יפו פותחת את ההרשמה השנתית לדירות בהישג יד: 151 דירות בשבעה פרויקטים שונים, ההרשמה עד 24 במרץ

מערכת האתר | | תגובות: 0
פרויקט גינדי וגני שפירא – דורון סהר


עיריית תל אביב-יפו הודיעה על פתיחת ההרשמה השנתית לדירות בהישג יד לשנת 2024, עם 151 דירות להשכרה מוזלת בשבעה פרויקטים שונים. העירייה מתכננת אלפי דירות נוספות בשנים הקרובות, ומאפשרת השנה לבחור את הפרויקט המועדף להרשמה.

ההרשמה נפתחה ביום ראשון, 3 במרץ 2024, ותסתיים ב-24 במרץ 2024. ראש העיר, רון חולדאי, ציין כי העירייה ממשיכה להוביל את מהפכת הדיור בתחום השכירות במחיר מופחת, עם מאות יחידות דיור כבר מאוכלסות ואלפי יחידות בשלבי תכנון ובנייה.

המתעניינים יידרשו למלא שאלון אפיון קצר לסיווג לגודל הדירה המתאים להם. הגרלות הדירות יכללו פרויקטים כגון East& ברחוב תוצרת הארץ, גני שפירא ברחוב טורי זהב, גינדי חשמונאים במתחם השוק הסיטונאי, יד אליהו בשכונת יד אליהו, WE ליד דרך השלום ומגדלי עזריאלי, יסוד המעלה ברחוב יסוד המעלה, ומידטאון תל אביב ליד פארק שרונה.

תנאי הזכאות כוללים חוסר בבעלות דירה, תושבות בתל אביב-יפו, הכנסות מרביות, הון עצמי מרבי וגיל מינימלי. המתמודדים לא יידרשו להמציא מסמכים בשלב הרישום, אלא רק לחתום על הצהרה על קריאת הקריטריונים לזכאות.

ל

להרשמה לדירות בהישג יד לשנת 2024: לחץ כאן.





צילומים:פרויקט גינדי וגני שפירא – דורון סהר



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

קבוצת יוסי אברהמי משיקה מכירה מוקדמת לפרויקט הבוטיק ארלוזורוב 57 ברמת גן: דירות 2 חדרים החל מ-2.893 מיליון שקל ודירות 4 חדרים החל מ-4.283 מיליון שקל

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: יוסי אברהמי, סנאפשוט


קבוצת יוסי אברהמי החלה במכירה מוקדמת של פרויקט הבוטיק ארלוזורוב 57 ברמת גן, עם מחירי התחלה של 2.893 מיליון שקל לדירות 2 חדרים ו-4.283 מיליון שקל לדירות 4 חדרים. הפרויקט מציע 59 יחידות דיור בתמהיל מגוון, הכולל דירות בנות 2, 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, עם תכנון אדריכלי מוקפד ומפרט טכני עשיר.

האדריכל גידי בר אוריאן, המתמחה במבנים לשימור ותכנון דירות אורבניות עכשוויות, אחראי על תכנון ועיצוב הדירות. יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת יוסי אברהמי, מדגישה את הביקוש הגבוה לפרויקט כבר בשלב הפריסייל, בזכות מיקומו המנצח והקרבה לאמצעי תחבורה, מוסדות תרבות, בילוי ופארקים ירוקים.

הפרויקט ממוקם במרכז מטרופוליני שוקק, קרוב לתל אביב, גבעתיים ומוקדי העניין ברמת גן, ומציע נגישות תחבורתית מעולה. בקרבת מקום נמצאים מתחם הבורסה, מוסדות אקדמיים ותרבותיים כמו "שנקר", "בית צבי", תיאטרון היהלום, ועוד, כמו גם פארקים ומרכזי קניות.

במסגרת הפרויקט, קבוצת יוסי אברהמי משמרת מבנה עתיק בעל חשיבות היסטורית וערכית, כאשר חזית הבניין המקורית וחזית הצד ישומרו וישוחזרו, ובמקביל ייבנה אגף מודרני שישלב בין חדש לישן. המבנה המקורי, שנבנה בסוף שנות ה-20 של המאה הקודמת, היה מהמבנים הראשונים בעיר ונבנה עבור משפחת דצ'קובסקי, עם אלמנטים מהסגנון הבינלאומי.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דיווח על שריפה גדולה ברחוב הלילך ביבנה

מערכת האתר | | תגובות: 0


כוחות גדולים של מכבי האש הוזעקו לרחוב הלילך ביבנה לאחר שדווח על להבות בוערות המתפשטות מאחת הדירות במקום. פרטים נוספים יעודכנו בהמשך.


עדכון:

מדובר במבנה בבנייה הפיגומים בניין בוערים




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

עיריית ראשון לציון מאירה את בניין העירייה בצבעי יום המחלות הנדירות ירוק, סגול וכחול לתמיכה בחצי מיליון חולים בישראל

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית ראשון לציון


עיריית ראשון לציון החליטה גם השנה להאיר את בניין העירייה בצבעים המזוהים עם יום המחלות הנדירות – ירוק, סגול וכחול, כדי לעורר מודעות ולהביע תמיכה באנשים המתמודדים עם מחלות אלה ובני משפחותיהם.

בישראל, כחצי מיליון חולים מתמודדים עם מחלות בעלות שכיחות נמוכה, מה שיוצר קושי באבחון, מיעוט מחקרים, חוסר במטפלים והוצאות נלוות גבוהות.

העירייה מביעה חיבוק ותמיכה בתושבים המתמודדים עם הנושא מקרוב, ושולחת מסר של תקווה בצבע כחול, צמיחה בצבע ירוק ואופטימיות בצבע סגול.

הפעילות מתקיימת בשיתוף עם עמותת נדירים - ע"ר.




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • כל הכבוד,אין מילים!
    הגב 29.02.24 10:09
  • אורח

למכירה דירת 3 חדרים גדולה מאוד בשכונת "רחובות שלי" ברחובות, 89 מ"ר כולל מרפסת שמש וסוכה, ממ"ד, 3 מעליות כולל מעלית שבת, חניה מקורה, מחסן במחיר 2,220,000 ₪. לפרטים 055-970-7114.

לפרסום חינם בלוח הדירות be106, חייגו 052-8030056

מערכת האתר | | תגובות: 0


למכירה דירת 3 חדרים בשכונת "רחובות שלי" המבוקשת בעיר רחובות. הדירה בשטח של 89 מ"ר כולל מרפסת שמש/סוכה בשטח של 11 מ"ר. החדרים בדירה גדולים והמרפסת חצי חזית חצי לפארק. הנכס מציע חניה מקורה, ממ"ד, שלוש מעליות (אחת מהן מעלית שבת), ומחסן בשטח של 6 מ"ר.

הדירה נמצאת בקומה השנייה מתוך 16 קומות, פונה לחזית ולפארק ומציעה שלושה כיווני אוויר: צפון, מזרח ודרום. המטבח מעוצב בסגנון אי עם הרבה מקום אחסון, והדירה מצוידת במיזוג מרכזי. כמו כן, ישנה מרפסת שירות עם מסתור לכביסה.

במתחם הבניין ישנו פארק ענק, שכנים מקסימים ומוסדות חינוך איכותיים בקרבת מקום, מה שהופך את המקום למושלם לגידול ילדים. הדירה נמצאת במיקום מרכזי קרוב לתחבורה ציבורית, מתחם קניות שרונה ויציאה מהעיר. כיום הדירה מושכרת עד לתאריך 31/7.

מחיר הדירה עומד על 2,220,000 ₪. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון 055-970-7114.













התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תכנית התחדשות עירונית חדשה בנס ציונה: אישור להפקדה של מתחם ההסתדרות עם 700 יחידות דיור חדשות

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית נס ציונה


בשורה חשובה לתושבי נס ציונה: תכניות התחדשות עירונית של מתחם ההסתדרות, הכוללת בניה מחדש של המתחם הישן עם 700 יחידות דיור חדשות, אושרה להפקדה בועדה המחוזית. התוכנית מצטרפת לאישור שהתקבל לפני כחודש למתחם הטייסים בשכונת בן צבי, שכבר נמצא בהליך היתרים לקראת הריסה ובניה מחדש של דירות חדשות עם ממ"ד, מעלית, חניה ומרפסת.

המהלך ישפר את תנאי הדיור של הדיירים הקיימים ויגדיל את היצע הדירות בעיר, תוך מתן אפשרות לזוגות צעירים לבנות את ביתם בנס ציונה. תכנון מתחם ההסתדרות התבצע בקפידה תוך ראיית צרכי התושבים לשנים קדימה ושימור צביון העיר.

מתחם ההסתדרות הוא אחד מתוך שבעה מתחמי התחדשות שעיריית נס ציונה מקדמת, במטרה לחדש מתחמים ישנים ולשדרג את איכות החיים של תושבי העיר. נס ציונה ממשיכה בתהליך התחדשות עירונית משמעותי.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

למכירה דירת גן חדשה 2 חד' בשכונת רביבים, ראשון לציון, מושכרת כיום ב - 5000 ש"ח ומניבה תשואה יפה. 85 מ"ר כולל 30 מ"ר גן, חניה, ממ"ד 85 מחיר: 2,000,000 ש"ח לפרטים 055-970-7114.

לפרסום חינם בלוח הדירות be106, חייגו 052-8030056

מערכת האתר | | תגובות: 1


דירת גן חדשה ומקסימה מוצעת למכירה בשכונת רביבים בראשון לציון. הדירה משתרעת על שטח של 85 מ"ר, כאשר 55 מ"ר מהם הם שטח הבנוי ו-30 מ"ר הם גינה. הנכס כולל חדר שינה, ממ"ד, סלון, אמבטיה גדולה וחצר.

הדירה חדשה לגמרי ונמצאת בבניין שעבר תהליך תמ"א. כמו כן, ישנה חניה רשומה בטאבו. כיום הדירה מושכרת לדיירים במחיר של 5,000 ש"ח לחודש, ומניבה תשואה נהדרת לבעלים.

הדירה ממוקמת באזור שקט, מלא בגנים ופארקים, וקרובה לגן בעברית. מחיר המכירה של הדירה הוא 2,000,000 ש"ח.

לפרטים נוספים ולתיאום פגישה: 055-970-7114.











התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • זה מה שאני שונא בתמ.הכל בנית קומבינות בגלל אילוצים.תמונה ראשונה בום עמוד בכניסה לבית.בכל אופן בהצלחה
    הגב 22.02.24 19:19
  • אורח

למכירה דירת 4 חדרים משופצת ומעוצבת בשכונת רמב"ם בראשון לציון, 95 מ"ר, מעלית, חניה בטאבו, בניין בוטיק מתאימה גם למשקיעים, מיועדת לפינוי בינוי. מחיר 2,050,000 ש"ח. לפרטים 055-970-7112

מערכת האתר | | תגובות: 1


למכירה דירת 4 חדרים בשטח של 95 מ"ר, הממוקמת ברחוב שקט וקסום בבניין בוטיק עם 7 דיירים בלבד, בשכונת רמב"ם בראשון לציון. הדירה כוללת חניה בטאבו, וממוקמת בקומה השנייה מתוך ארבע קומות, עם מעלית זמינה.

הדירה מעוצבת בקפידה, משופצת, ומציעה שלושה כיווני אוויר ואור טבעי המציף כל פינה בבית. כמו כן, ישנם שני ארונות קיר ומזגן בכל חדר לחיסכון בחשמל. הדירה מתאימה גם למשקיעים שכן היא נמצאת בתהליך של פינוי בינוי.

מחיר הדירה הוא 2,050,000 ש"ח. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון 055-970-7112.







התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • עדיין רלוונטי?
    הגב 23.02.24 12:17
  • אורח

בשדה דב יוקם הקמפוס השיקומי הגדול בישראל בתל אביב-יפו: בית החולים השיקומי "רעות" בתל אביב עובר לשדה דב המבנה החדש ישתרע על שטח של כ-16 דונם ויכלול 12 מחלקות אשפוז וכ-450 מיטות. עלות הפרויקט מוערכת בכ-850 מיליון ש"ח והסיום צפוי בעוד 7 שנים

מערכת האתר | | תגובות: 0
רפי דלויה, משרד אדריכלים יסקי מור סיון


התוכנית להקמת הקמפוס השיקומי הגדול בישראל יוצאת לדרך בתל אביב-יפו. הקמפוס החדש של בית החולים השיקומי רעות תל אביב יוקם בשטח שדה דב בצפון מערב העיר ויהיה הגדול והמתקדם במדינה.

על פי ההסכם שנחתם עם עיריית תל אביב-יפו, המבנה החדש ישתרע על שטח של כ-16 דונם ויכלול 12 מחלקות אשפוז וכ-450 מיטות. עלות הפרויקט מוערכת בכ-850 מיליון ש"ח והסיום צפוי בעוד 7 שנים.

הקמפוס החדש יכלול מערך אמבולטורי גדול, בריכה הידרותרפית, מכון דימות, חממה למחקר ופיתוח, תא לחץ, חדרי ניתוח אמבולטוריים, שטחי מסחר ועוד. קומת המרתף תשמש חניון בימים רגילים ותיועד למתחם אשפוז בזמן חירום.

הקמפוס יוקם בשותפות עם קרן תל אביב על קרקע שהוקצתה לרעות ע"י העירייה. השטח ההיסטורי בשכונת יד אליהו ישמש לפיתוח עירוני ומבני ציבור לרווחת הקהילה.

למימון הפרויקט יוצאים בית החולים וקרן תל אביב לגיוס תרומות. העלות כוללת תרומות מהעירייה, המדינה, שיתופי פעולה מסחריים ומימון עצמי.

הפרויקט מוביל משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון והתכנון מתמקד בניצול מיטבי של השטח והכנת תשתית להרחבה עתידית.

בית החולים רעות תל אביב הוא אוניברסיטאי, ציבורי, ובעל מוניטין של מעל 60 שנה. הוא כולל חטיבות שיקום מגוונות ומרפאות ומכונים מקצועיים.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, ציין את חשיבות הפרויקט לחיזוק מערך השיקום הרפואי בישראל, במיוחד לאור מלחמת "חרבות ברזל". מנכ"לית קרן תל אביב, ד"ר הלה אורן, ומנכ"ל עמותת רעות, עידו שריר, הביעו גאווה בשותפות ובתרומה לפיתוח האורבני. מנהלת בית החולים, אורית שטיין רייזנר, ויו"ר עמותת רעות, עמי אריכא, הדגישו את השיפור באיכות השירותים שהפרויקט יביא.







צילומים:רפי דלויה, הדמיות משרד אדריכלים יסקי מור סיון



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

למכירה וילה בשטח חצי דונם בשכונת נווה זאב הסמוכה לרביבים, ראשון לציון: 166 מ"ר בנוי, אפשרות תוספת 44 מ"ר, חצר ענקית ומעוצבת, ממ"ד, מחסן, חניה, מטבח יוקרתי, סוויטת הורים מופרדת, שיש איטלקי. מחיר 5,995,000 ש"ח לפרטים: 055-970-7114.

מערכת האתר |



בשכונת נווה זאב המבוקשת והיוקרתית, ליד שכונת רביבים בראשון לציון, מוצע למכירה בית פרטי מעוצב אדריכלית.


הבית משתרע על שטח של 505 מ"ר עם 166 מ"ר בנויים וזכויות בנייה של עוד 44 מ"ר שטרם נוצלו. הנכס מציע חצר ענקית ומעוצבת עם עצי פרי מרהיבים וממוקם במרחק הליכה מקפה גן סיפור.

ממ"ד, מחסן, חניה, הבית משופץ וממוזג ומצויד בסורגים

מטבח יוקרתי בעבודת נגרות פרטית.
סלון ענקי שטוף אור.
סוויטת הורים גדולה ומופרדת.
סה״כ 4 חדרי שינה ענקיים – 2 מהם עם חדר רחצה צמוד.
לפני 5 שנים נעשה שיפוץ מאסיבי כולל אינסטלציה ומקלחות.
שיש איטלקי, רצפות מהממות, דלתות קו אפס ומה לא…
חדר כביסה נפרד.
במיקום מדהים שקט ויוקרתי.

המחיר המבוקש לנכס הוא 5,995,000 ש"ח.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 055-970-7114.
















למכירה דירת 4 חדרים גדולה במרכז רחובות , 110 מ"ר, נוחה לפיצול, מתאימה מאוד למשקיעים בגלל קרבה למכון ויצמן והפקולטה לחקלאות, סלון ענק, ממ"ד קומתי, משופצת, במחיר 2,300,000 ש"ח. לפרטים: 08-376-1038.

על כל דירה בלוח כתבה! לפרסום חינם בלוח הדירות be106, חייגו 052-8030056

מערכת האתר |


למכירה במרכז העיר רחובות, דירת 4 חדרים גדולה באזור מבוקש, נוחה למשקיעים בשל קרבתה למכון ויצמן והפקולטה לחקלאות. הדירה בשטח של 110 מ"ר (לפי ארנונה 102 מ"ר), ומאופיינת במטבח משופץ, סלון גדול, פינת אוכל, שירותי אורחים, שלושה חדרי שינה גדולים, חדר ארונות בחדר ההורים עם אופציה להוסיף מקלחת ושירותים ומרפסת עישון קטנה, מקלחת ושירותים משפחתיים, מיזוג מרכזי, מעלית וממ"ד קומתי צמוד בכל קומה.

מחיר הדירה עומד על 2,300,000 ש"ח.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 08-376-1038.











למכירה דירת 2.5 חדרים בלב ראשון לציון ליד היכל התרבות, וקניון רוטשילד 75 מ"ר, בתהליך מתקדם של תמ"א, מרווחת ומוארת, מחיר: 2,090,000 ש"ח לפרטים 03-720-8218.

מערכת האתר | | תגובות: 2


למכירה דירת 2.5 חדרים בלב העיר ראשון לציון, בסמוך להיכל התרבות וקניון רוטשילד. הדירה 75 מ"ר מרווחת, נעימה ומלאה באור טבעי וצמחיה ירוקה מכל עבר, מה שהופך אותה למצוינת להשקעה ולמגורים כאחד.

בדירה קומה ראשונה מתוך 3 קומות יש אפשרות לפתוח דלת מעבר ישירה לגינה הירוקה המקיפה את הבניין. כמו כן, יש לדירה שני מחסנים חיצוניים (שאינם רשומים בטאבו) ומרפסת סגורה צמודה לחדר השינה, שיכולה להפוך לחדר ארונות. פינת האוכל רחבת ידיים ויכולה להסגר לחצי חדר שינה, והסלון גדול ומרווח.

בבניין יש סה"כ 9 דיירים, והוא נמצא בתהליך מתקדם של תמ"א, כאשר כבר עבר את כל אישורי מחלקת העיריה בראשון לציון ונמצא בשלב הוועדה המחוזית.

האזור מצוין ונמצא במרחק הליכה מכל השירותים הנדרשים בסביבה. מחיר הדירה הוא 2,090,000 ש"ח. לתיאום ביקור ולפרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר במספר 03-720-8218.










התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • 28000 אלף למטר מרובע התבלבלתם קצת זה היכל התרבות בראשון לא תל אביב או שאתם רוצים מחיר של אחרי התמ"א
    הגב 19.02.24 11:56
  • בהחלט מחיר מוגזם ,מוגזם במחיר הזה אפשר לרכוש 4 חדרים ללא כל הכאב ראש של תמא אם בכלל.
    20.02.24 06:48
  • אורח

למכירה דירת 5 חדרים משופצת מהיסוד בשכונת יובל שרונה ברחובות - 108 מ"ר, מרפסת שמש/סוכה, ממ"ד, חניה ומחסן, במחיר 2,750,000 ש"ח. לפרטים: 08-376-0988.

מערכת האתר | | תגובות: 0


למכירה דירת 5 חדרים בשכונת יובל שרונה ברחובות, בגודל 108 מ"ר. הדירה כוללת מרפסת שמש המתאימה גם לסוכה, ממ"ד, חניה ומחסן. ריצוף הדירה הוא בגודל 80 על 80, ובה תקנת מיזוג אוויר בכל החדרים. כמו כן, הדירה מאובזרת ברשתות וסורגים, וכוללת דוד שמש. הדירה ממוקמת בקומה השישית מתוך שבע קומות, ומציעה שלושה כיווני אוויר. הנכס עבר שיפוץ מקיף לפני ארבע שנים. המחיר המבוקש הוא 2,750,000 ש"ח.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 08-376-0988.












התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

למכירה דירת 5 חדרים מעוצבת ומשופצת בשכונת נחלת יהודה, ראשון לציון - 130 מ"ר, מרפסת 18 מ"ר, נוף פתוח, 2 חניות, ממ"ד, מחסן. מחיר: 3,570,000 ש"ח.. לפרטים 055-970-7112.

מערכת האתר | | תגובות: 1


למכירה דירת 5 חדרים בשכונת נחלת יהודה המבוקשת בראשון לציון, בגודל ענק של 130 מ"ר ומרפסת שמש נוספת של 18 מ"ר. הדירה ממוקמת בקומה החמישית מתוך שש, ומציעה נוף פתוח ומרהיב.


הדירה עברה שיפוץ מקיף ומעוצב ברמה גבוהה, עם השקעה של מאות אלפי שקלים. בין השיפורים: מטבח מבית "סמל", ארונות קיר אידיאלי, תאורה מעוצבת, שואב מרכזי ופרקט עץ אמיתי.

לדירה שתי חניות פרטיות תת קרקעיות ונפרדות , מחסן, ממ"ד, מערכת מיזוג אוויר ומעלית.

מחיר הדירה עומד על 3,570,000 ש"ח.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 055-970-7112.




















התפרסמו 1 תגובות לכתבה.

למכירה דירת 3 חדרים 90 מ"ר בבניין חדש בשכונת הרקפות בראשון לציון המושכרת כיום ב - 5800 ש"ח, מרפסת שמש, ממ"ד, מחסן, חניה קומה 16 עם נוף עוצר נשימה, מחיר 2,600,000 ש"ח.. לפרטים 055-970-7114.

לפרסום חינם בלוח הדירות be106, חייגו 052-8030056 למתווכים קיים מסלול שת"פ

מערכת האתר | | תגובות: 0


למכירה דירת 3 חדרים בשכונת הרקפות המבוקשת בראשון לציון. הדירה 78 מ"ר פלוס מרפסת שמש בשטח של 10 מ"ר. הדירה ממוקמת בקומה ה-16 מתוך 23 קומות, ומציעה נוף פנורמי עוצר נשימה.

בנוסף, הדירה מגיעה עם מחסן בטאבו, ממ"ד, חניה מקורה, מזגן מיני מרכזי והנמכות גבס עם תאורה.

הדירה נבנתה בשנת 2022 וכיום היא מושכרת בסכום של 5,800 ש"ח לחודש.

המחיר הנדרש לדירה הוא 2,600,000 ש"ח.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון 055-970-7114.












התפרסמו 0 תגובות לכתבה.
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל