הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים
ערב זמר עם דפנה ארמוני בחולון: מופע מיוחד עם שירים מ"הלהקה", "בוסתן ספרדי" ועוד - 25 באפריל
רשת קהילה ופנאי חולון מציגה: אנשי ונשות החינוך לשנת 2023 שנבחרו על ידי ההורים מצהרוני גני הילדים , בתי הספר ומעונות היום
המשטרה פענחה תיק רצח בחולון מה-5 במרץ 2024

לידיעת תושבי ראשון לציון וחולון! החל מיום שישי 27.11 יחולו שינויים בקווי האוטובוס 77, 35 278 של חברת האוטובוסים מטרופולין

במסגרת השינויים קו 57 במסלול ראשון לציון- חולון לשני הכיוונים בוטל.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 5


משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון הודיעו כי החל מיום שישי 27.11 יחולו שינויים בקווי האוטובוס של חברת מטרופולין במסגרת השינויים והשיפורים בקווי האוטובוס של גוש דן. השינויים מתקיימים בקווי האוטובוס של ראשון לציון- חולון וחולון- ת"א.

לפרטים מלאים: https://pti.org.il/datasites/changes_11_20/gushdan/gushdan_updated.pdf

להלן פירוט השינויים

קו 57 שנסע במסלול ראשון לציון- חולון לשני הכיוונים בוטל. בעקבות הביטול חלו הביטול הוחלט כי מי שיחליף את הקו יהיה קו 77 שמסלול ישתנה ויתווספו לו תחנות חדשות - כתחליף לקו 57


מסלולו של קו 77

הקו יעבור מעתה באזור התעשייה של חולון, מנחם בגין בחולון, נתיב פלוס, הרחובות משה דיין, התקומה, תחנת משה דיין ורכבת ראשונים בראשון לציון.

פעיל בימים א-ה 6:20-21:50 כאשר יתקיימו בין 2-3 נסיעות בשעה

ימי שישי 6:00-15:00 כאשר תתקיים נסיעה אחת בשעה

מוצ"ש 19:00-24:30 - כאשר תתקיים נסיעה אחת בשעה

לצפייה בתמונות המסלול יש ללחוץ על התמונות הנמצאות בתחתית הכתבה



קו 35 חולון

מעתה הקו מוארך לקניון איילון ויעבור לאורך כל ציר שדרות בן גוריון ברמת גן

פעיל בימים א-ה בין השעות 7:00-21:00

יום שישי 7:00-15:00



קו 278

מעתה הנסיעה תעבור דרך נתיב פלוס והרחוב דב הוז בחולון. הקו יפעל כקו מהיר הנוסע דרך נתיבי תחבורה ציבוריים שיקצרו את משך הנסיעה.

פעיל בימים א- ה בין השעות 6:00-20:00

ימי שישי בין השעות 6:00-14:30





התפרסמו 5 תגובות לכתבה.
  • למה קו 77..לא עובר דרך ר'ח ירושלים בראשון לציון ... כל הקוום עוברים מהרצל לרכבת ראשונים !! אז הוספתם גפ את קו 77 ..מחדללל...
    הגב 25.11.20 10:18
  • חוצפה של מתכנני התחבורה הציבורית בראשון לציון. כל הקווים במזרח נוסעים על ציר הרצל, לא חסר קווים בציר הרצל אז הוספתם גם את קו 77? תפסיקו לפגוע בשכונות המזרח
    הגב 18.12.20 13:34
  • תודה על שינוי קו 278!!! נראה מסלול ישיר ומהיר כל הכבוד
    הגב 18.12.20 13:34
  • קו 35 יהפוך לקו חרדים.
    הגב 18.12.20 13:35
  • לא
    הגב 10.06.21 14:38
  • אורח

ערב זמר עם דפנה ארמוני בחולון: מופע מיוחד עם שירים מ"הלהקה", "בוסתן ספרדי" ועוד - 25 באפריל

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק רשת קהילה ופנאי חולון


ערב זמר עם דפנה ארמוני יתקיים בחולון ביום חמישי, ה-25 באפריל, בשעה 19:30, באולם התרבות ע"ש שטיינברג, הממוקם בגבעת התחמושת 21. האירוע יכלול מופע מיוחד של הזמרת דפנה ארמוני, עם שירים מהלהקה "הלהקה", מההצגה "בוסתן ספרדי" ומהופעותיה עם אריק איינשטיין ושלום חנוך. תלמידי קונסרבטוריון שטיינברג מרכז המוסיקה העירוני ישתתפו באירוע. מחיר הכניסה לתושבי חולון הוא 25 ש"ח בלבד. האירוע מתקיים בשיתוף עם אגף התרבות ואומנות של עיריית חולון. לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים, ניתן לבקר בקישור המצורף.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-970-7114

רשת קהילה ופנאי חולון מציגה: אנשי ונשות החינוך לשנת 2023 שנבחרו על ידי ההורים מצהרוני גני הילדים , בתי הספר ומעונות היום

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק רשת קהילה ופנאי חולון


רשת קהילה ופנאי חולון חשפה את זהות אנשי ונשות החינוך לשנת 2023, אשר נבחרו על ידי ההורים מצהרוני גני הילדים ובתי הספר בעיר. מצהרוני גני הילדים נבחרו: חמוטל טל כהן, אביבה הרשקוביץ, אינה ריומקין, רונית פטישון, אלגה פנר, ג'קלין דגן, כרמלה סבג, גאולה צור, סימה לוי, אורית טלמור, כוכבה סימן טוב וזהבה עזרא.

ההורים שהמליצו על המועמדים ציינו את המסירות, האהבה לילדים, והיכולת ליצור אווירה חמה ומקבלת בצהרונים. הם הדגישו את החשיבות של חינוך איכותי והתמיכה הרגשית שניתנת לילדיהם.

מצהרוני בתי הספר נבחרו: מיכל אמסלם, מירה עצמון, דנה עבדה, טובה מועלם ומזל לוי. ההורים שהמליצו עליהן תיארו אותן כאמהות שניות לילדיהם, כאלו שמקדישות את כל ליבן לעבודתן ולווית הילדים בצהרונים, תוך דאגה לתכנים מעשירים ומעניינים.

ממעונות היום נבחרו
אלונה אבייס ממעון הנסיך הקטן
אלה יחזקליאן ממעון גוונים
ג'אנט שחרי ממעון מעגלים
יוכי בוקעי ממעון צעדים

הרשת מביעה גאווה ואהבה עמוקה לכל אנשי ונשות החינוך שנבחרו, ומודה להם על תרומתם הרבה לקהילה ולדור העתיד.






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

המשטרה פענחה תיק רצח בחולון מה-5 במרץ 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0


דוברות המשטרה הודיעה כי היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב פענחה תיק רצח של מוחמד עוודאללה, תושב ירושלים, שהתרחש ב-5 במרץ 2024 בחולון. בסיום החקירה, הוגשה היום הצהרת תובע נגד החשוד ברצח.

החקירה נערכה במפלג תשאול של היחידה המרכזית, לאחר שהאירוע התרחש במוסך באזור התעשיה בחולון. דיווח על אירוע ירי התקבל במוקד משטרת תל אביב סמוך לשעה 11:00 באותו יום.

כוחות משטרה הגיעו למקום ומהחקירה הראשונית עלה כי בעל המוסך ירה בקורבן, פצע אותו אנושות ונמלט. מותו של הפצוע נקבע לאחר מכן בבית החולים.

חוקרי ימ"ר תל אביב ושוטרי מרחב איילון אספו ממצאים וגבו עדויות, וגילו כי החשוד ברצח נמלט לשטח הרשות הפלסטינית. לאחר פעולות חקירה מגוונות, החשוד, תושב יפו בן 32, הסגיר את עצמו למשטרה ב-8 במרץ 2024 והועבר לחקירה.

במהלך החקירה עלה כי קיים סכסוך בין החשוד לקורבן. ביום האירוע, הקורבן הגיע עם גבר נוסף למוסך, ניגשו לבעל המוסך ולאחר מספר שניות ירה בו בעל המוסך, פצע אותו אנושות, רדף אחרי הגבר הנוסף ולאחר מכן נמלט.

החוקרים הצליחו לגבש ראיות נגד החשוד בביצוע הרצח. מעצרו הוארך מעת לעת ובסיום החקירה הוגשה הצהרת תובע עם כוונה להגיש כתב אישום חמור בגין רצח ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.


סרטון:




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

בית הספר אשלים בחולון קיים אירוע הצדעה לכוחות הביטחון וההצלה עם חיילים מבה"ד 6 וצוותי מד"א

| | תגובות: 2
צילום: ביס אשלים, חולון


בית הספר אשלים בחולון קיים אירוע מיוחד של הצדעה לכוחות הביטחון וההצלה, בהנהלת טוני סאסי. האירוע כלל הגעת חיילים וקצינים מבה"ד 6 וצוותי מד"א, שהציגו לתלמידים ציוד צבאי, כלי רכב ייעודיים ואמצעי הצלה וביטחון. התלמידים קיימו טקס דגלנים מרגש, שוחחו עם האורחים, לבשו מדים ואפודים וחבשו קסדות. בתמורה לשי צנוע שקיבלו מהחיילים, התלמידים העניקו להם משלוחי מנות מפנקים ותעודות הוקרה על עבודתם המשמעותית.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לעיריית חולון בטלפון 03-5027334/5 או לבקר באתר האינטרנט www.holon.muni.il.


ביס אשלים, חולון
קרדיט תמונה: ביס אשלים, חולון
ביס אשלים, חולון
קרדיט תמונה: ביס אשלים, חולון
ביס אשלים, חולון
קרדיט תמונה: ביס אשלים, חולון
ביס אשלים, חולון
קרדיט תמונה: ביס אשלים, חולון
ביס אשלים, חולון
קרדיט תמונה: ביס אשלים, חולון
ביס אשלים, חולון
קרדיט תמונה: ביס אשלים, חולון
ביס אשלים, חולון
קרדיט תמונה: ביס אשלים, חולון



התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • כל הכבוד גאה בכם
    הגב 18.03.24 22:42
  • יוזמה יפה בית ספר אשלים מס' 1, כל הכבוד
    הגב 19.03.24 07:27
  • אורח

יום הזיכרון הלאומי לטבח ה7 באוקטובר יצויין מדי שנה בתאריך העברי כ"ד בתשרי

יום הזיכרון יצויין מדי שנה בשני טקסים טקס לזכר החללים שנפלו במלחמה וטקס לזכר האזרחים -נרצחי פעולות האיבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 10
צילום מישל אמזלג, לע"מ


ממשלת ישראל אישרה פה אחד, כי בכל שנה בכ"ד בתשרי, יצויין יום זיכרון לאומי לציון האסון שפקד את מדינת ישראל ב-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל (שם זמני). וכן כי בשנה הראשונה באופן חד פעמי יערך טקס גם בתאריך הלועזי - ב-7 באוקטובר

יום הזיכרון יצוין מידי שנה בכ"ד בתשרי בשני טקסים ממלכתיים: בשעה 11:00 טקס לזכרם של החללים שנפלו במלחמה, ובשעה 13:00 טקס לזכרם של האזרחים נרצחי פעולות האיבה


ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיאום עם שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, הממונה על אירועי 76 שנה למדינת ישראל, תא״ל (במיל׳) מירי רגב, משרד הביטחון ומערך הטקסים והאירועים הממלכתיים שבמשרד רה"מ קבעו את אירועי הזיכרון הממלכתיים השנתיים לציון מלחמת חרבות ברזל (שם זמני).

השנה בשל העובדה שכ"ד בתשרי חל ביום שבת, הטקסים יתקיימו בכ"ה בתשרי ביום ראשון, וכך יתקיים בכל שנה בה התאריך כ"ד בתשרי יחול בשבת.

כמו כן, מעבר ליום הזיכרון הלאומי שיערך באופן קבוע מדי שנה בתאריך העברי, בשנה הראשונה נציין באופן חד פעמי, טקס ממלכתי ב-7 באוקטובר 2024, התאריך הלועזי של מתקפת הטרור האכזרית, שנחקק בתודעת הציבור בארץ ובעולם. בכל שנה לאחריו יצוין יום כ"ד בתשרי כיום זיכרון לאומי במדינת ישראל לציון אסון ה-7 באוקטובר 2023.


תמונות אביתר עוזרי





התפרסמו 10 תגובות לכתבה.
  • מה הקשר של שרת התחבורה(שלא נתנה לאוטובוסים להסיע חיילים לוחמים בשבת), לארועי הזיכרון של המלחמה??! לא נשכח ולא נסלח…
    הגב 18.03.24 16:24
  • נכון מאד
    18.03.24 23:46
  • ברור שהיא תידחף לכל מקום שאפשר לפרסם את שמה. ומה הקשר שהיא תת אלוף במיל? עלובה פאתטית
    19.03.24 07:14
  • באף מלחמה קודמת לא נקבע יום זיכרון נוסף. יש כאן אמירה מרומזת כאילו יש דרג ויש זרג. כל קורבנות מלחמות ישראל צריכים להיות שווים. בלי אמוציות. זוכרים את כולם ללא אפלייה.
    הגב 18.03.24 16:35
  • זה כמו שנערכים טקסים מיוחדים לצנחנים,כוחות הביטחון, בערב יום העצמאות נערך טקס ממלכתי בחברת הכותל בירושלים.
    18.03.24 23:44
  • צודק מי שכתב שבמקרה זה של ה 7.10 שבו זמנית נרצחו אזרחים ואנשי כוחות הביטחון יש לקיים טקס אחד. כמו שהאירוע היה שונה ממלחמות ישראל כך גם יום הזיכרון במקרה זה יהיה שונה
    הגב 18.03.24 17:22
  • הח"כית המכהנת כשרת התחבורה עפ"י תואר אך משמשת כשופר התדמית ואירועים בנוסח צפון קוריאה של מי שמחזיק ולופת את תואר ראש הממשלה. היא דואגת לעצמה לשפע אירועים, נסיעות לחו"ל והכל כדי לא למלא את תפקידה. ...והתחבורה מופקרת לנפשה.
    הגב 18.03.24 17:25
  • בהחלט נכון
    18.03.24 23:47
  • צודק,עוד נבלה בממשלה. והליכודנוקים מהם לא שומעים מילה ! שותקים !!
    18.03.24 23:47
  • ז' באוקטובר - זה התאריך ואין להחליפו
    הגב 18.03.24 18:40
  • אורח

נתפס בחולון נהג אוטובוס שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם

מערכת האתר | | תגובות: 0
דוברות המשטרה


במהלך פעילות של סיירת אופנועים מרכז של אגף התנועה, שוטרים הבחינו באוטובוס ריק מנוסעים שנכנס לתחנת הדלק פז באזור חולון. לאחר שדרשו מנהג האוטובוס להזדהות, הוא הציג רישיון נהיגה של אדם אחר. בדיקת פרטיו חשפה כי הנהג, בן 22 ותושב דריג'את, לא הוציא רישיון נהיגה מעולם.

האוטובוס נתפס על ידי המשטרה והושבת למשך 30 יום, והחשוד זומן לדין.




צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מד"א מפרסם הנחיות זהירות לחג הפורים התנהלות עם תחפושות, תרסיסים, איפור ועוד

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
מד"א


המלצות מגן דוד אדום לחג הפורים

בסוף השבוע הקרוב ובמהלך שבוע הבא, בצל מלחמת "חרבות ברזל", יחגגו מיליוני ילדים, בני נוער ובוגרים את חג פורים - במסגרתו מרבית הילדים והמבוגרים יתחפשו ויתקיימו מסיבות רבות הכוללות תחפושות, אביזרים וממתקים. לצד שמחת החג, מדי שנה מטפלים צוותי מד"א בפצועים כתוצאה מעיסוק במשחקים מסוכנים, פגיעות מנפצים, לבישת תחפושות שאינן עומדות בתקני הבטיחות הנדרשים ושתיית אלכוהול. בשנה האחרונה צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי למספר ילדים ובני נוער שסבלו מחבלות בגפיים ובפנים כתוצאה משימוש בנפצים ברחבי הארץ. השנה, יותר מתמיד, ובמיוחד לאור השפעות מלחמת "חרבות ברזל" במגן דוד אדום קוראים לילדים ופונים להורים בבקשה להימנע משימוש בנפצים, פיקות, זיקוקים ומכל כלי שעשוי לדמות צלילי נפץ.


במד"א מגישים לציבור את המלצות הבטיחות לפורים:


תחפושות ביתיות:

  1. בזמן הכנת תחפושות ביתיות יש להקפיד על שימוש בחומרים שאינם דליקים. צמר גפן, נוצות טבעיות ויריעות מפלסטיק הם דוגמה לחומרים דליקים, העלולים לסכן את המתחפש באמצעותם.

  2. יש להקפיד לרכוש תחפושות שעליהן מופיעה תווית המעידה על עמידות באש.

  3. יש לוודא כי התחפושות נבדקות במכון התקנים הישראלי ועומדת בתקן ת"י 562 (בטיחות בצעצועים).

  4. יש לשים לב כי התחפושת אינה לוחצת על הגוף, וכי ניתן לנוע בה בחופשיות, ללא חשש של הסתבכות, נפילה או מעידה.

  5. יש להימנע מתחפושות הכוללות שרוכים, חבלים וחוטים ארוכים אשר עלולים להיכרך סביב הצוואר ולגרום לחנק.

  6. בתחפושות לפעוטות, יש להקפיד שהתחפושת איננה כוללת אביזרים קטנים, אשר עלולים להיתלש ולהגיע לפיהם של המתחפשים ולגרום לחנק.

  7. אין להתקרב למקור אש כלשהו עם תחפושת, מחשש להתלקחות. שמרו מרחק מתנורים, כיריים דולקות, סיגריות בוערות ועוד.

  8. יש לנהוג בזהירות רבה בקרבת תרסיסים שונים. ספריי לשיער וספריי שלג, לדוגמא, הינם דליקים ביותר, ויש להימנע מלרסס אותם על הפנים, על הגוף או בקרבת מקור אש, מחשש להתלקחות מהירה ופגיעה בלתי הפיכה. שימו לב כי מומלץ לרכוש אך ורק תרסיסים שעליהם מוטבע תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

  9. אביזרי תחפושות, כמו חרבות או סכינים, יהיו מחומרים רכים, שאינם עלולים לפצוע את המשתמשים בהם ואת הסובבים.

  10. יש לכבס תחפושות ע"פ הוראות היצרן בלבד. כביסה שאינה על פי הנחיות היצרן עלולה לפגום במידת העמידות של התחפושת לאש.

  11. יש לוודא כי משתמשים אך ורק באיפור לחג הפורים המאושר ע"י משרד הבריאות.

  12. יש להימנע משימוש במסכות ללא פתחי אוורור נאותים, העלולות לגרום לחנק.

  13. אין לחצות כבישים כאשר מסכה מכסה את העיניים, שכן היא מצמצמות באופן משמעותי את שדה הראייה.

  14. יש לוודא כי רעשנים העשויים פלסטיק הינם שלמים ואינם סדוקים או שבורים, וזאת כדי למנוע את פציעת הילדים. על מנת למנוע מקרי חנק יש לשים לב במיוחד לרעשנים המכילים רכיבים קטנים, היוצרים את הרעש.


קפצונים, פיקות ונפצים:

  1. כל סוגי הנפצים אסורים באופן מוחלט לשימוש!! נפצי רקטות, זיקוקים גדולים ונפצי "נחש נפץ", לדוגמה, עלולים לגרום לכוויות קשות, לפגיעות בעיניים ואף לקטיעת איברים.

  2. אסור לשימוש אקדח צעצוע היורה כדורי פלסטיק, העלולים לגרום לחבלות חמורות ובלתי הפיכות כאשר הם פוגעים באיברי גוף שונים.

  3. את קפצוני הנייר ואת הפיקות לסוגיהן יש להפעיל באמצעות אקדח צעצוע המיועד לכך בלבד. אין 'להשתיל' את הקפצונים והפיקות באקדחים מסוג אחר או בכל כלי אחר, מחשש לגרימת שריפה ונזק רב.

  4. בעת רכישת אקדח פיקות, יש לוודא כי על הקנה מותקן פקק בטיחות בצבע בולט.

  5. אין להשתמש באבקות שרפה מכל סוג שהוא.

  6. אין לשמור פיקות וקפצונים בכיס, מחשש להתפוצצותם.

  7. אין לירות פיקות ודומיהן בקרבת האוזניים והעיניים – דבר שעלול לגרום נזק רב, ולעיתים בלתי הפיך.


משלוחי מנות:

  1. במשלוח מנות המיועד לילדים עד גיל 5, אין לשים צעצועים קטנטנים ומאכלים העלולים לגרום לחנק, ביניהם: סוכריות, מסטיקים עגולים ואוזני המן במילוי אגוזים, בוטנים או שקדים.

  2. מומלץ לעטוף את הצעצוע לפני ששמים אותו במשלוח המנות, על מנת שלא שיבוא במגע עם דברי מזון.


ומה צריך לעשות במקרה של פגיעה?

  1. במקרה של התלקחות אש, יש להשכיב את הנפגע ולגלגלו בחול או בעפר, ולכבות את האש בכמות גדולה של מים או באמצעות שמיכה רטובה. את ראש הנפגע יש להקפיד שלא לכסות, מחשש לחנק. כמו כן, אין להסיר בגדים חרוכים ואין למרוח משחות שומניות על הכוויות. את הכוויות יש לקרר באמצעות מים פושרים וזורמים בלבד, ולחייג מיד למד"א בטלפון החירום 101 או באמצעות יישומון מד"א שלי, שמזהה באופן אוטומטי את מיקומכם המדויק.

  2. במקרה של חדירת ספרי שלג לעיניים יש לשטוף בהרבה מים זורמים, ולא לשפשף.

  3. במקרה של פגיעה בשמיעה, יש לפנות לרופא.

  4. במקרה של תגובה אלרגית, יש להסיר את החומר הזר (איפור לדוגמא). במידה ומתפתחת רגישות מוגברת המאופיינת בקשיי נשימה, גרד או נפיחת, יש להושיב את הנפגע במנוחה, ולהזעיק את מגן דוד אדום בטלפון החירום 101 או באמצעות יישומון מד"א שלי.

  5. יש להקפיד על הימצאות תיק עזרה ראשונה תקני של מגן דוד אדום בכל מסיבת פורים ובכל אירוע המוני.


בכל שנה, צוותי מד"א מטפלים בנפגעים כתוצאה מצריכת יתר של אלכוהול. על רקע העלייה בצריכת האלכוהול, מקרים של אלימות קשה המבוצעת תחת השפעת אלכוהול וחוסר המודעות להשלכות של נהיגה תחת השפעת אלכוהול, במגן דוד אדום מבקשים להזהיר את הציבור, במיוחד לקראת חג פורים – אלכוהול מותר אך עלול להיות מסוכן. שתייה נכונה נעשית במידה ובאופן מושכל, וכמובן – אם שותים, לא נוהגים. הורים לילדים? שימו לב: במד"א מבקשים מכם לשים לב כי ילדים ובני נוער מתחת לגיל 18 אינם צורכים אלכוהול בפורים.


במד"א מזכירים כי הסיכונים הפיזיולוגיים הכרוכים בשתיית אלכוהול, כוללים: השתטות, בלבול, אובדן זיכרון, פגיעה חמורה בקואורדינציה ועייפות מוגברת. במקרים חמורים, עלול המשתכר להיכנס למצב של תרדמת, עד לדום נשימה ומוות. אלכוהול עלול לגרום לכך שאנשים נרדמים ברחוב ועלולים לסבול מפגיעות קור (היפותרמיה) מסכנות חיים.


במצב חירום כתוצאה משתייה מופרזת של אלכוהול, יש להרחיק את הנפגע ממקומות מסוכנים, כמו כביש, מרפסת, מכונות חשמליות וכלי רכב. אם הנפגע מקיא, הטו אותו על צדו. אין לתת לנפגע לשתות קפה, או כל נוזל אחר, מכיוון שבשל אובדן הרפלקסים, הוא עלול לשאוף כל נוזל אל ריאותיו, ולהיחנק. אם הנפגע מחוסר הכרה ואינו נושם, התחילו מיד בפעולות החייאה, והזעיקו את כוחות מד"א באמצעות חיוג למוקד החירום בטלפון 101, או באמצעות יישומון "מד"א שלי".





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נחנך "בית הנתינה" במתחם הגנים של בית הספר אריאל שרון בחולון - מיזם חברתי-קהילתי לעידוד שימור חוזר ותרומה לסביבה

מערכת האתר | | תגובות: 2
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית חולון


בשבוע שעבר, נחנך במתחם הגנים של בית הספר אריאל שרון בחולון "בית הנתינה", מיזם חברתי-קהילתי חדשני שמטרתו לעודד שימור חוזר בפריטים, משחקים ומוצרים שאהובים על ילדים, תוך תרומה לסביבה ולכדור הארץ.

הרעיון למיזם עלה לפני כשנתיים בצוות גן עומר, בראשות הגננת אורטל הימסני והסייעות נעומי, רינת וויולט. הילדים עברו תהליך חינוכי מעמיק במסגרת למידה מבוססת פרויקטים, חקרו מושגים כמו אהבה ונתינה, וחוו תהליך של שאילת שאלות והתנסויות חווייתיות.

במסגרת הפרויקט, הילדים התנסו בפעילויות כמו אירוח חיילים בודדים ואפיית חלות, והשתתפו כל ילדי המתחם. "בית הנתינה" הוא ארון שמתמלא כל הזמן בכל טוב, ודרכו ילדים נותנים ומקבלים, לומדים על נתינה ואהבת חינם.

עיריית חולון מביעה גאווה בכל השותפים לפרויקט ומציינת את ההישג המשמעותי שהושג במסגרתו.










התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • הגננת עם הלב הכי ענק שיש!!! אין על אורטל, קודם כל לב!! אחרי זה לוקחת את כולן בסיבוב עם הערכים והלמידה ופשוט הכל!!!
    הגב 18.03.24 08:13
  • הגננת מספר 1 במתחם
    הגב 18.03.24 08:13
  • אורח

עיצומי ארגון המורים נמשכים - יו"ר רן ארז הודיע כי בהמשך לאי מסירת הציונים המורים לא יעבדו מעבר ל15:30 וייצאו לטיולים ארוכים רק לאחר קבלת אישור

"ארגון המורים העל יסודיים נוקט בעיצומים כנגד משרדי האוצר והחינוך וכנגד השלטון המקומי, בשל רצונו של משרד האוצר להפוך את המורים למורי קבלן ללא זכויות ולפרק את העבודה המאורגנת", כתב יו"ר הארגון בהודעתו.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


יו"ר ארגון המורים הודיע כי עיצומי המורים נמשכים לאור חילוקי הדעות עם משרד האוצר והחינוך. בהתאם לכך הודיע ארז כי המורים ימשיכו לא לתת ציונים, יום הלימודים של המורים לא יימשך מעבר שעה 15:30 וטיולים של יותר מיום אחד צריכים לקבל אישור של ועדת החריגים. הוא הוסיף ואמר שבמידה והעיצומים יחריפו גם הטיולים יבוטלו.


הודעתו של יו"ר ארגון המורים רן ארז

חברות וחברים יקרים,
לפניכם עדכון באשר לעיצומים בהם אנו נוקטים.
ארגון המורים העל יסודיים נוקט בעיצומים כנגד משרדי האוצר והחינוך וכנגד השלטון המקומי, בשל רצונו של משרד האוצר להפוך את המורים למורי קבלן ללא זכויות ולפרק את העבודה המאורגנת.
לכן:
1. לא נותנים ציונים מכל סוג שהוא ולא מעבירים ציונים לכל גורם שהוא
2. עובדים לפי הספר ומסיימים את יום הלימודים לא יאוחר מהשעה 15:30
3. טיולים של יותר מיום אחד מתקיימים עד להודעה חדשה, רק לאחר פניה ואישור בוועדת חריגים של ארגון המורים, כולל חוזי התקשרות עם גופים מספקי שירותים, ובהם מספר התלמידים בכיתות והמורים המלווים.
את הבקשות יש להגיש למייל: Vinera@igm.org.il
זאת הזדמנות להודיע לכל בתי הספר למנהלים ולמורים, שאם המאבק יחריף גם הטיולים אותם תכננתם לא ייצאו אל הפועל.
שלכם,
יו"ר ארגון המורים
רן ארז








התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • הרבה זמן הוא לא ניסה להעלות את המשכורת של המורים הוותיקים על חשבון הצעירים...
    הגב 18.03.24 23:31
  • אורח

פורום חולון

הפורום נועד לאפשר לתושבי חולון להביע עצמם בכל תחום באופן אנונימי או גלוי. וכן להעלות אייטמים קצרצרים של המערכת.

אורח

אורח
09.01.24 21:07
כבר ממזמן לא עיר הילדים עיר של רק עשירים יכולים לחיות בה תמשיכים לבנות ביניינים ושכונות שאין לצעירים תקציב,ורק לדרוש ארנונה ולא להקל עלינו סיורים ומוזיאונים איזה היו השנה ??!!! בבתי הספר????אבל כסף כמו שעון שידפוק!! עם בתי ספרים שאין להם הכלה למצב לרוץ אחריי פרויקטים שלכם עם הכסף והבית ספר שאתם ממנים יותר נכון אנחנו מממנים,בושה!!!! איפה צריך לשים עצים לא שמים איפה שלא צריך שמים. ומי שמסדר זה הכסף שלנו לא של אף אחד הועד של כל בניין כל הכבוד נולדתי בחולון גדלתי וכולם רק עפים מפה כל החברים שלנו כבר רק הכסף בחולון זה מה שחשוב
אורח
07.12.23 19:33
יוסף חוברה תושבי העיר וותיק ללא. כרטיס תושב נא לשלוח לי בבקשה לכתובת הרצל 75 אוריהודה בהקדם
אורח
09.10.23 11:17
לוקחים את המצב לידיים שלנו! מנדבים צבא רזרבי להגן על המדינה ותושביה!תמצאו את הערוץ "הצבא החסוי" בפייסבוק ותגנו על משפחותיכם!
אורח
30.09.23 08:32
לאזרחים ותיקים ולא רק - מוממלצים שעורי צ'י קונג, רצוי באוויר החופשי. בגבעתיים יש שעורי צ'י קונג חינם למבוגרים.
אורח
29.09.23 15:58
מתי נוכל לישון ללא רעש מטוסים שממריאים בשעות עוצר הלילה?
אורח
25.09.23 15:32
איך אפשר לדעת האם אני זכאי לתלושי מזון
אורח
22.06.23 16:27
למה אין עצים בחולון? השמש כאן חזקה ביותרלא ניתן להשתמש הפארקים החדשים שבונים במהלך היום בגלל השמש הקופות כל ראינו. עירייה נכבדה עוד לא שמעתם כל קיומם של עצים שנותנים צל ענק? כמו עץ הצאלון איפה ההתחשבות וההגיון? ברח לכם ההיגיון?
אורח
11.09.23 10:26
צודק בהחלט
אורח
18.09.23 23:51
עצים נותנים צל .ולא רק צל , הם גם נותנים חמצן.חבל שלא לומדים זה בבוטניקה בבית הספר.
אורח
22.06.23 16:25
בחולון בונים בניינים. לא שותלים ולא נוטעים עצים. זה לא בלקסיקון של העירייה בחולון בונים פארקים אבל שוכחים שהפרק חייב לכלול עצים שעושים צל גדול. בחולון אין בכלל עצים. העירייה עוד לא שמים מקיומם של עצים שנותנים צל. בושה
אורח
04.09.23 23:10
תבוא לראות בקרית בן גוריון כמה עצים יש מספיק להכפיש.קרית בן גוריון מלאה עצים גנים וצל


מעון היום "צעדים" בחולון אסף משלוחי מנות ללוחמי מג"ב

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק רשת קהילה ופנאי חולון


מעון היום "צעדים" של מרכז קהילתי נאות שושנים בחולון, בשיתוף עם קהילת הורי המעון, יזמו אירוע מרגש בו אספו משלוחי מנות ללוחמי מג"ב. הילדים התרגשו לפגוש את הלוחמת שהגיעה לאסוף את המשלוחים. המעון מביע אהבה ותמיכה בחיילים וחיילות ששומרים על הביטחון, ומאחל חג פורים שמח, בטוח ושקט לכולם.








התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

חגיגת פורים לילדים בקניון עזריאלי חולון עם ההצגה "סיפור מגילת אסתר" - יום ג', 19 במרץ

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק קניון עזריאלי חולון


קניון עזריאלי חולון יקיים אירוע חגיגי לכבוד חג פורים, המיועד במיוחד לילדים עם ההצגה "סיפור מגילת אסתר" שתתקיים ביום שלישי, ה-19 במרץ, בשעה 17:00. הקהל הרחב מוזמן להצטרף לחגיגה וליהנות מאווירה פורימית משמחת לב. חג שמח!




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תושבי חולון נתקלים בשיבושים באספקת המים ובתנועה עקב פגיעה בקו המים הראשי של רחוב ירושלים על ידי עבודות נת"ע

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מי שיקמה


תושבי חולון נתקלים בשיבושים באספקת המים ובתנועת הרכבים עקב פגיעה בקו המים הראשי ברחוב ירושלים, שנגרמה על ידי עבודות שמבצעת חברת נת"ע (הרכבת הקלה).

הפיצוץ גרם לזרימת מים גדולה, וכתוצאה מכך תנועת הרכבים תיחסם מפינת רחוב בצלאל ועד רחוב פרופ' שור. עובדי מי שיקמה עובדים כעת במרץ על תיקון התקלה ושיקום אספקת המים לתושבים.

החברה מודיעה כי היא זמינה לכל שאלה ותמשיך לעדכן את התושבים בהתפתחויות.


סרטון:




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הקרנה חד פעמית של הסרט "כולנו זרים" בסינמטק חולון, 21 במרץ 2023, דרמה מרגשת שזכתה לשישה פרסי הקולנוע הבריטי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק סינמטק חולון


הסרט "כולנו זרים", דרמה בלתי נשכחת מאת אנדרו הייג, יוקרן בהקרנה חד פעמית בסינמטק חולון. הסרט, שזכה לשישה פרסי הקולנוע הבריטי, מספר את סיפורו של אדם, תסריטאי שחי לבדו בבניין גבוה בלונדון, המנסה לכתוב על ילדותו. זיכרונותיו מובילים אותו אחורה בזמן ומייצרים מפגש יוצא דופן שיעזור לו להתמודד עם אובדן, בדיוק ברגע שגבר צעיר מהבניין נכנס לחייו ומשנה אותם לנצח. הסרט משולב באנגלית ומשך ההקרנה הוא 105 דקות.

ההקרנה תתקיים ביום חמישי, ה-21 במרץ 2023, בשעה 18:00.

לפרטים נוספים והזמנות: לחצו כאן.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

בן 20 נהרג הבוקר בכביש 4 בין ראשון לציון למחלף חולון מזרח

מערכת האתר | | תגובות: 5
תיעוד מבצעי מד"א


בשעה 06:48 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפצע במהלך רכיבה בכביש 4 סמוך למחלף חולון מזרח. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על צעיר כבן 20 ללא סימני חיים וקובעים את מותו במקום.

סגן מנהל מרחב איילון במד"א, פראמדיק רמי מאושר וחובש רפואת חירום נפתלי הלברשטט, סיפרו כי כשהגיעו למקום ראו את הרוכב במרכז הכביש מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, וסובל מחבלה רב מערכתית. לאחר ביצוע בדיקות רפואיות, הם נאלצו לקבוע את מותו במקום עקב חומרת הפציעות.





צילומים:תיעוד מבצעי מד"א



התפרסמו 5 תגובות לכתבה.
  • יהיה זיכרו ברוך ואלוהים יעזטר לנהג.ת הרכב להתגבר על הטראומה
    הגב 17.03.24 08:31
  • תאונות האופנועים מעל ומעבר.כל נוהג חושב שהוא מלך הכביש ולכן אין יום בלי תאונות אופנוע חפשו רוכב אחד הנוהג לפי החוק.מאחר ואין כמעט משטרת תנועה אלו התוצאות חבל מדובר בחיי אדם
    הגב 17.03.24 09:30
  • נכון מאוד . רוכבי האופנועים נוסעים איך שבא להם ומסכנים את חייהם וחיי אחרים ובסוף במקרה כזה מי כביכול אשם ??? נהג הרכב המסכן שנסע על פי החוק . כולנו רואים זאת על הכביש
    17.03.24 10:16
  • רכבי האופנועים נוסעים בפראות מכל צעד נכניס במרוץ שמים רעשים של אזעקות ש לו א נותנים מנוחה במיוחד בימים אלו נבחלים ואף אחד לא עושה כלום
    הגב 17.03.24 16:07
  • בראשון כבישים עמוסים הבניה לגבוה מצופפת . מכוניות שחוסמות ו רוכבי האופניים שעסוקים בפלא פוניים. ואלה שנוסעים במהירות מופרזת . ואיין כל כך הרבה פיקוח ואף אחד היום לא בטוח. חבל שכך וגם אני הייתי קורבן מספר פעמיים. . אבל היה לי מזל..
    הגב 18.03.24 14:30
  • אורח

אדריכל אודי קרמסקי וסטודנטים מהמכון הטכנולוגי HIT בחולון יזמו פרויקט תכנון ובנייה בית ספר זמני לילדי קיבוץ עין השלושה המפונים לאילת

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק HIT מכון טכנולוגי חולון


בעקבות פינוי קיבוץ עין השלושה, אדריכל אודי קרמסקי, ראש מחלקת עיצוב פנים ב-HIT ויליד הקיבוץ, יזם פרויקט תכנון ובנייה למען ילדי הקיבוץ שפונו לאילת. בית הספר הזמני שהוקם להם באילת היה אוהל ענק ללא הפרדה בין כיתות וגילאים.

הסגל והסטודנטים של המחלקה תכננו ובנו מודלים מעץ המתחברים באמצעות מחברים מיוחדים, יוצרים קיר אקוסטי המגדיר סביבת לימודים נפרדת לכל כיתה ומספק פתרון אחסון. המטרה הייתה להקל ולשפר את חוויית הלימודים לילדי הקיבוץ המפונים.

הציוד הובל על ידי עמותת שינוע חברתי - Social Delivery, והילדים והוריהם קיבלו את הציוד והחלו בהרכבתו. בין השותפים לפרויקט נמנים ווישבון, EN סטודיו, יהודה יבוא, מזונית ט.ר עצים, שרפמן מתכות, נטפים והאוצר. הפרויקט מתומך על ידי הפקולטה לעיצוב ב-HIT.








התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

חנוכת מרכז מבקרים חדש בתיכון "מיתרים" בחולון המאפשר הצצה לעולמם של תלמידים עם לקויות למידה

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית חולון


בתיכון "מיתרים" בחולון נחנך מרכז מבקרים חדש במעמד ראש העיר מוטי ששון. המרכז, שהוקם לאחר חמש שנים של תכנון ופיתוח, הוא תוצר של חזון של מנהלת הבית ספר, רוית מגר, להקים מרכז שיאפשר הצצה לעולמם של תלמידים עם לקויות למידה.

באירוע השתתפו נציגים בכירים מהעירייה, שותפים לפרויקט, צוות המקצועי של הבית ספר ואורח מיוחד, השף אסף גרניט, שאובחן בילדותו עם דיסגרפיה, והגיע לאירוע יחד עם אימו.

לפני גזירת הסרט, תלמידי מגמת אפייה מלונאית של הבית ספר הגישו לאורחים מנות טעימות שהכינו. התלמידים גם שיתפו את האורחים בסיפוריהם האישיים, באתגרים שהם מתמודדים איתם ובחוזקות והגאווה העצמית שפיתחו.

מרכז המבקרים, שמנוהל על ידי התלמידים, מציע חוויה ייחודית המאפשרת הצצה לעולמם של אנשים עם לקויות שונות, ובסיום הפעילות מגישים התלמידים תפריט משובח שהם עצמם הכינו.

המרכז יהיה פתוח לתלמידים מחולון ומחוץ לה, צוותי חינוך וגם לאנשים פרטיים המעוניינים לקיים ישיבות צוות עם ערך מוסף. למעוניינים לבקר במרכז, ניתן ליצור קשר עם מזכירות בית הספר בטלפון 03-5034511.















התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • כל הכבוד על המיזם. מוטי ששון אתה תחסר לנו.
    הגב 15.03.24 09:35
  • אורח

מחזמר מרגש משירי צביקה פיק בתיאטרון חולון - מוצאי שבת, 16 במרץ

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיאטרון חולון


תיאטרון חולון מזמין את הקהל ליהנות ממחזמר סוחף המבוסס על שיריו של צביקה פיק. המחזמר מספר את סיפורו של גבריאל הצעיר, שנקלע למשולש אהבה דרמטי בין אהבתו למרי לו, התוססת שחולמת להיות כוכבת, לבין אהבתה המסורה של חברתו אלה.

המחזמר יעלה במוצאי שבת, ה-16 במרץ, בשעה 21:30, באולם 1 של תיאטרון חולון. כרטיסים ניתן לרכוש באתר האינטרנט או דרך הטלפון.

לרכישת כרטיסים: לחצו כאן או התקשרו למספר 03-502-3001.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מחר (שישי 15.3) יתקיימו מבצע התרמת דם בביה"ח שיבא, ותחנות מד"א ברחובות וחולון

יש להגיע עם ת.ז

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
מד"א


לאור המחסור החמור במנות דם משרד הבריאות ומד"א קוראים לתושבים להגיע לתרום דם ולהציל חיים. על מנת להציל חייהם של חולים ופצועים, יש צורך בכ-1,000 תרומות דם בכל יום בישראל. מנות דם אינן יכולות להישמר לאורך זמן, לכן נדרש לחדש את המלאי על בסיס קבוע, ולשמור על כמות דם שלא יפחת מקצב הצריכה. מנת דם אחת יכולה להציל 3 אנשים. בנוסף כל תורם מקבל ביטוח דם משפחתי לשנה.

ביום שישי 15.3.24 יתקיימו התרמות דם במוקדים הבאים:

דרך שיבא רמת גן, בנק הדם מד"א / בית חולים שיבא תל השומר (תחנה נגישה) , - שרותי הדם מד"א משעה 8:00 ועד 12:30

דוד רמז 69 רחובות, מד"א רחובות, - תחנת מד"א משעה 8:00 ועד 12:30

הרוקמים 1 חולון, בתחנת מד"א חולון , - תחנת מד"א משעה 8:00 ועד 12:30

יש להגיע עם ת.ז




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

רפורמת צדק תחבורתי - רפורמת ההנחות בתחבורה הציבורית עתידה לצאת לדרך החל מיום שני 25.3.24 ותכלול הנחות לצעירים, חיילים משוחררים/מסיימי שירות לאומי והרחבת ההטבות לנכים וזכאי ביטוח לאומי- כל הפרטים בכתבה

מחר חמישי עתידה השרה מירי רגב להציג את התוכנית במלואה.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 15


השרה, מירי רגב עתידה להציג מחר את תוכנית צדק תחבורתי שעתידה להיכנס לתוקף החל מ25.3.24. מדובר על הרפורמה בתחבורה העתידית עליה הודיעה השרה בחודש אוגוסט האחרון

רפורמת "צדק תחבורתי" נועדה להגביר את הנסיעה בתחבורה הציבורית תוך העמקת התמריצים הניתנים לציבור לעידוד נסיעה קבועה בתחבורה הציבורית על דרך מתן הנחות ברכישת הסדר נסיעה תקופתי (חופשי חודשי) לתושבי הפריפריה הגאוגרפית, שהוגדרו כאזור עדיפות לאומית ולאוכלוסיות נוספות של חיילים משוחררים וצעירים בגילאי 26-18, לצד הרחבת ההנחות לנכים וזכאי הביטוח הלאומי.

ההטבות שייכנסו לתוקף המיועדות לכלל התושבים בישראל:

תוענק הנחה בסך של 33% ברכישת חופשי חודשי לצעירים בני 18-26

יינתן פטור מלא מתשלום (הנחה בשיעור 100%) למשך שנה לחיילים משוחררים ומסיימי שירות לאומי.

יורחבו ההטבות הניתנות לנכים וזכאי הביטוח הלאומי, כך שבנוסף להנחה בשיעור 50% הניתנת לאוכלוסיות אלו כיום ברכישת ערך צבור תינתן להם הנחה בסך 50% ברכישת הסדר נסיעה תקופתי (חופשי חודשי).




התפרסמו 15 תגובות לכתבה.
  • הלוואי וכולכם תהיו בריאים ולא תזדקקו להטבות
    הגב 14.03.24 11:30
  • הלוואי ונהגי האוטובוס ישתפרו ולא נצטרך הטבה בתעודת נכה!!!!
    14.03.24 15:25
  • אמרו שתיהיה החה של 50%לתושבי קרית משה מה קורה עם זה?
    הגב 14.03.24 14:09
  • הנחה*
    הגב 14.03.24 14:10
  • מה עם הגימלאים, הקשישים?
    הגב 14.03.24 19:26
  • מה אם הגילים 65
    הגב 14.03.24 20:30
  • האם הגמלאים צריכם לשל ם את הנסיעה
    15.03.24 12:12
  • מגיל 75 אמור להיות נסיעה בחינם
    הגב 15.03.24 00:02
  • היום צעיר מחר מבוגר וקשיש, לא לעולם חוסן. כולנו בני תמותה. לכן נשלחת בקשה מטען הקשישים אל תיגעו לנו בהטבת נסיעה חינם בתחבורה הציבורית. תודה אדםאלמוג
    הגב 15.03.24 07:47
  • מתיי גיל 65 יקבלו הנחה? כשלא נוכל לצאת מהבית? למה מחכים? גם לנהוג כבר קשה
    הגב 15.03.24 08:49
  • רק שבינתיים נראה שלא דואגים ליותר אוטובוסים, תדירות ואיחורים.. הטבות זה נחמד, אבל אם השירות לא טוב, למה שאשתמש?
    הגב 15.03.24 10:40
  • משום שיש אנשים בכל גיל ללא רכב, זה למה.
    16.03.24 17:42
  • רק שבינתיים נראה שלא דואגים ליותר אוטובוסים, תדירות ואיחורים.. הטבות זה נחמד, אבל אם השירות לא טוב, אנשים לא ישתמשו אם יש להם ברירה. ומי שאין לו ברירה יהיה תקוע עם שירות לא טוב..
    הגב 15.03.24 10:41
  • רק שבינתיים נראה שלא דואגים ליותר אוטובוסים, תדירות ואיחורים.. הטבות זה נחמד, אבל אם השירות לא טוב, אנשים לא ישתמשו אם יש להם ברירה. ומי שאין לו ברירה יהיה תקוע עם שירות לא טוב..
    הגב 15.03.24 10:41
  • אפשר לפרגן ולומר תודה מספיק עם הבכי
    הגב 16.03.24 21:58
  • אורח

מרכז מבקרים חווייתי "קפה מיתרים" נפתח בבית הספר מיתרים בחולון להתנסות בלקויות למידה עם השף אסף גרניט כאורח כבוד

| | תגובות: 0
צילום: קרדיט צילום-עיריית חולון


בית הספר לחינוך מיוחד מיתרים בחולון, המלמד תלמידים בגילאי 13-21 המתמודדים עם לקויות למידה מורכבות, חנך את מרכז המבקרים החווייתי "קפה מיתרים". המרכז החדש מציע הצצה לעולמם של לקויי הלמידה ומאפשר למבקרים להתנסות באתגרים היום-יומיים שהתלמידים מתמודדים איתם.

האירוע נערך בנוכחות ראש עיריית חולון היוצא, מוטי ששון, ובהשתתפות צוות בית הספר, הורים, תלמידים, בכירים ממינהל החינוך העירוני וממשרד החינוך. אורח הכבוד היה השף אסף גרניט, שלוקה בדיסגרפיה, שהגיע יחד עם אמו. תלמידי מגמת אפייה מלונאית בבית הספר הגישו לאורחים מנות טעימות מעשה ידיהם ושיתפו אותם בסיפוריהם האישיים ובהתמודדויותיהם.

מרכז המבקרים, שהוקם במימון עיריית חולון ומשרד החינוך, ממוקם ליד מטבח הקונדיטוריה של בית הספר ומטרתו להעלות את המודעות להיבטים שונים בחייהם של אנשים עם לקויות למידה, להפריך מיתוסים ולהדגיש את כישוריהם ויכולותיהם. המרכז מציג דוגמאות לאישים ידועים עם לקויות למידה, כגון וולט דיסני, יאיר לפיד, אברי גלעד, רונית רפאל, סטיבן שפילברג ורמי לוי.

הביקור במרכז כולל ארוחה קלה ו/או קפה ומאפה שהתלמידים מכינים, ומיועד לקבוצות מבקרים בתיאום מראש בטלפון 03-5034511. המרכז נועד לחזק את התלמידים ולהפוך אותם לשגרירים של שינוי תודעה בקהילה, לקידום סובלנות, הכלה וקבלת האחר.

בית הספר מיתרים מקדם למידה והתפתחות אישית, תוך קידום חוויית שייכות ומסוגלות. התלמידים משתלבים במגמות חינוך טכנולוגי ובלימודי העשרה בתחומים שונים, ומשתלבים בהתנסויות תעסוקתיות ובשיתופי פעולה עם מסגרות חינוכיות בעיר.


קרדיט צילום-עיריית חולון
קרדיט תמונה: קרדיט צילום-עיריית חולון
קרדיט צילום-עיריית חולון
קרדיט תמונה: קרדיט צילום-עיריית חולון
קרדיט צילום-עיריית חולון
קרדיט תמונה: קרדיט צילום-עיריית חולון
קרדיט צילום-עיריית חולון
קרדיט תמונה: קרדיט צילום-עיריית חולון
קרדיט צילום-עיריית חולון
קרדיט תמונה: קרדיט צילום-עיריית חולון



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

סוף שבוע תרבותי בחולון: הקרנות סרטים, הצגות ופעילויות משפחתיות ב-15 ו-16 במרץ. הפירוט בכתבה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית חולון


עיריית חולון מזמינה את תושבי העיר והסביבה ליהנות מסוף שבוע מלא בפעילויות תרבותיות לכל המשפחה. ביום שישי, ה-15 במרץ, יוקרן הסרט החדש "חתול במוזיאון – בדיבוב לעברית" בסינמטק הילדים, המיועד לילדים החל מגיל 5. ניתן לרכוש כרטיסים כאן.

ביום שבת, ה-16 במרץ, יתקיימו מספר אירועים: בתיאטרון המדיטק תוצג ההצגה החדשה "אלופת בצלות ואלופת שום" לילדים מגיל 5 ומעלה, וההצגה "חנן הגנן" לילדים מגיל 3 ומעלה. כרטיסים זמינים כאן וכאן בהתאמה.

באותו יום, יחזור הסרט "חתול במוזיאון – בדיבוב לעברית" להקרנה בסינמטק הילדים, ובDesign Museum Holon תתקיים שבת משפחתית בתערוכה "שובר.ת שוויון". כרטיסים ניתן לרכוש כאן וכאן.

במוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס יתקיימו תערוכות חדשות, סיור מודרך וסדנת קומיקס בשם "עולם בקטנה". לרכישת כרטיסים לסיור המודרך ולסדנה, ניתן ללחוץ כאן וכאן.

]]>








התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

בנות להקת מרכז רעים חולון זכו במקום הראשון בתחרות הארצית I believe בקטגוריית ההיפ הופ

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק רשת קהילה ופנאי חולון


בנות הלהקה הבוגרת של מרכז רעים-המרכז למחול ותנועת הגוף בחולון זכו במקום הראשון בתחרות הארצית I believe בקטגוריית ההיפ הופ. הזכייה התקבלה בעקבות כוריאוגרפיה מרהיבה של סימור דניאל. הן מקבלות תמיכה והערכה רבה עם מחיאות כפיים סוערות מקהל התומכים והעוקבים.







התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שלושה רכבים נשרפו מתחת לבניין בחולון

מערכת האתר | | תגובות: 0


שריפת כלי רכב מתחת לבניין בחולון: בשעה 2:52 התקבלו מספר קריאות במוקד 102 של מחוז דן אודות שריפה של שלושה רכבים מתחת למבנה ברחוב שער הגיא בחולון.

שלושה צוותי כיבוי ומנוף בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף אושרי בסון זונקו למקום האירוע. בהגיעם למקום, הבחינו בשלושה כלי רכב בוערים כליל ועשן סמיך המיתמר מן הבניין ועוטף אותו חיצונית.

הצוותים פעלו לכיבוי מוקד הבעירה, מניעת התפשטות האש ובסריקות לאיתור לכודים. נוכח עוצמת האש ופיזורה, הוזמן מהנדס העיר על מנת לבדוק את תשתיות המבנה.

חוקר דליקות של תחנת חולון החל בפעולות חקירה לבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה.

דוברות והסברה תחנה אזורית חולון: סמל איריס זריני.

]]>
סרטון:


סרטון:






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוחמי מג"ב ושוטרי מחוז מרכז סיכלו גניבת כלי רכב מחולון לשטחי יהודה ושומרון

מערכת האתר | | תגובות: 0


לוחמי משמר הגבול ושוטרי מחוז מרכז סיכלו הלילה ניסיון גניבת שני כלי רכב לשטחי יהודה ושומרון. במהלך פעילות שוטפת של כוחות הביטחון, הבחינו הלוחמים ברכב חשוד שנע על ציר 443 ליד צומת שילת. בבדיקה שביצעו, התברר כי הרכבים נגנבו מחולון ואור יהודה.


במאמץ משולב של שוטרי תחנת משטרת מודיעין ולוחמי מערך היישובים של מג"ב בחבל מודיעין, עצרו הכוחות את שני הרכבים החשודים ואת הנהגים שלהם בסמוך לצומת שילת. הנהגים, שהם תושבי שטחים ושהו באופן בלתי חוקי בשטחי המדינה, נעצרו והועברו להמשך חקירה.

מצורף תיעוד ממעצרם של הרכבים, עם קרדיט לדוברות המשטרה.

לצפייה בתיעוד


צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

קטין מחולון וצעיר מתל אביב שדדו באיומים מכשירי טלפון מקטינים בקניון עזריאלי

מערכת האתר | | תגובות: 0
דוברות המשטרה


משטרת לב תל אביב עצרה כנופיה של חשודים אשר גנבו באיומים ואלימות מכשירי טלפון ניידים ורכוש נוסף מקורבנות קטינים בקניון עזריאלי, בשני אירועים שונים, אחד מהם כלל איומי סכין, ריסוס גז פלפל והכאה.

ביום 3 במרץ 2024, התקבל דיווח במשטרה מאביו של קטין בן 16 בקניון עזריאלי בתל אביב על גניבת מכשיר נייד. שוטרי תחנת לב תל אביב הגיעו למקום ועצרו את החשודים.

במהלך החקירה עלה כי החשודים, תושב חולון בן 18 ותושב תל אביב בן 16, לקחו כסף מזומן ומכשיר טלפון נייד מהקטין, תחת איומים קשים.

שוטרי תחנת לב תל אביב חשפו ראיות הקושרות את החשוד תושב חולון בן 18 לאירוע דומה נוסף מיום 29 בפברואר 2024, שבו גנבו מכשיר טלפון נייד ואוזניות אלחוטיות מקטין אחר, לאחר שהכו ואיימו עליו.

באירוע השני, שוטרי תחנת לב תל אביב הגיעו למקום לאחר ששוטרת מג"ב הבחינה באירוע והזעיקה גיבוי. שני חשודים נעצרו, והחשוד השלישי נעצר במועד מאוחר יותר.

מעצרם של החשודים הוארך לצורך חקירה, ועם הבשלת חקירה מואצת ויסודית, הפרקליטות הגישה הצהרת תובע בדבר כוונתה להגיש כתב אישום.

החשוד תושב חולון בן 18 נעצר עד ליום 12 במרץ 2024, והחשודים הנוספים שוחררו בתנאים מגבילים.





צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נעצר חשוד ברצח ליאור גרינברג בחולון

מערכת האתר | | תגובות: 0


בלשי היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב עצרו חשוד במעורבות ברצח ליאור גרינברג, אשר אירע בחודש אפריל 2023 בעיר חולון. החשוד, בן 30 ותושב חולון, הועבר לחקירה ביחידה למרחב תל אביב.

לאחר דיון שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב, הוחלט על הארכת מעצרו של החשוד בשישה ימים נוספים, עד לתאריך ה-17 במרץ 2024.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל