תלמידי מועצת התלמידים של בית הספר "מעיין" ביבנה ערכו ביקור מיוחד ומשמח בבית גיל הזהב בעיר. במסגרת הפעילות, התלמידים העבירו משחק בינגו באווירת חג הפורים, כשהם מצוידים ברעשנים, משרוקיות, שרשראות ועוד, במטרה לשמח את דיירי המקום.
האירוע התקיים בהובלת סימה בן לולו ונאוה רוזן, יחד עם קרן ווהילה, בנות השירות שלמו, שני גורלניק הרכזת החברתית וסיון אזולאי הרכזת הקהילתית. תודה מיוחדת נמסרה לכל המשתתפים על תרומתם להצלחת הפעילות.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.