גאווה יבנאית – הישגים מרשימים למתעמלות G.C!
בית הספר להתעמלות אומנותית, הפועל במסגרת המחלקה לספורט בעיריית יבנה ובניהול גל חן וכולדר, ממשיך להביא כבוד לעיר. בשבועיים האחרונים השתתפו המתעמלות בתחרויות בראשון לציון וברחובות, וזכו ב-4 מדליות זהב, מדליית ארד ומקומות שני ושלישי. הישג מרגש במיוחד היה זכייתן של המתעמלות הצעירות בתחרות הראשונה שלהן.
תודה מיוחדת למאמנות נטלי ברוניסלבה, טלי לנגלייבן וסופיה גרסט על ההשקעה והליווי הצמוד. בית הספר פועל בארבע שלוחות בעיר: נבון, מרכז הספורט, בית הספר מעיין ובית הספר רבין.
המתעמלות מתכוננות כעת לאליפות ישראל שתתקיים ב-27 במרץ בתל אביב, ובינתיים יתחרו השבוע גם בבת ים. נאחל להן הצלחה רבה!



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.