נבחרת הגלגיליות של יבנה ממשיכה להציג הישגים מרשימים בזירה הארצית. בסוף השבוע האחרון, 17 מחליקות אמנותיות על גלגיליות ייצגו את העיר בתחרות "אליפות האביב 2025" וזכו במקומות מכובדים על הפודיום.
הישגים בולטים בתחרות:
- קטגוריית MINIS (עד גיל 11): מיה ליזרוביץ – מקום שלישי, עמית פרץ – מקום שלישי.
- קטגוריית ESPOIR (עד גיל 13): שירה קורן – מקום ראשון, ירדן פרי – מקום ראשון.
- קטגוריית CADET (עד גיל 15): מאיה אדמסקי – מקום שני, שיר פרץ – מקום שלישי.
בנוסף למצטיינות, השתתפו בתחרות והפגינו ביצועים מרשימים: עלמה בנישו, שני רובין, עלמה סוויסה, תמר עבודי, אלה פדלון, עמית סני בן חיים, אלין חסידי, תהל לוי, עפרי ורדי, נגה ויינשטוק ואדוה לוי. כל הכבוד לכל המשתתפות על המאמץ והנחישות!
תודה מיוחדת למחלקת הספורט יבנה על התמיכה במועדון ובענף הספורט. אנו מאחלים לנבחרת הצלחה רבה בהמשך העונה!

להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.