במסגרת אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, התקיים הבוקר "מרוץ לנופל" לזכרם של 15 בוגרי קריית החינוך ע"ש גינסבורג. המרוץ נערך בהשתתפות ראש העיר, רועי גבאי, מנהלת קריית החינוך, טלי דרור, מנהלת החטיבה העליונה, אושרת מיארה חזות, ומנהל המחלקה לספורט, שאול דוד.
במהלך האירוע, תלמידים ובוגרים השתתפו בטקסי זיכרון בבתי הספר היסודיים ובבית 'יד לבנים', שם הוקראו שמות הנופלים. בין הנופלים שהוזכרו: רב”ט עופר וייסבורט ז”ל, סרן עינת בסר ז”ל, רב”ט חגי טרפוצ’ניק ז”ל, סמ”ר שלום אלון ז”ל, סגן אורן זיו ז”ל, סמל צחי איטח ז”ל, סמ”ר גיא פולד ז”ל, סמל עומרי גולדין ז”ל, סמ”ר שחר נבון ז”ל, סרן מתן אסא ז"ל, מישר מאור גנון ז”ל, בר חולי ז”ל, פקד קים דוקרקר ז"ל, רס"ר (מיל') רן פוסלושני ז״ל, סמ״ר עדי דנן ז״ל.
יהי זכרם ברוך.









להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.