דוברות עיריית יבנה מודיעה כי בהתאם להודעת חברת נתיבי ישראל, בימים ראשון ושני, 20-21 באפריל 2025, החל מהשעה 22:00 בלילה ועד השעה 05:00 בבוקר למחרת, יחסמו לתנועה רמפות הירידה לכביש 4 לכיוון דרום במחלף יבנה דרום.
דרך חלופית מומלצת לנוסעים: יש לצאת לכיוון צפון ולהמשיך עד המחלף הבא (יבנה צפון), לבצע פניית פרסה על גבי המחלף ולצאת לכיוון דרום (אשדוד).
התנועה במקום תכוון על ידי פקחים. עיריית יבנה וחברת נתיבי ישראל מתנצלות מראש על אי הנוחות הזמנית ומודות לציבור על סבלנותו.
יש לשים לב כי ייתכנו שינויים בהסדרי התנועה בהתאם לתנאי מזג האוויר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.