חניכי שבט רעות של תנועת הצופים ביבנה פקדו אתמול את בתי המשפחות השכולות. החניכים דופקים על הדלת בענווה, ברגש ובכבוד, מעניקים פרח ומוסרים את ההזמנה לטקסים ולאירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.
הפעילות מתקיימת בשיתוף מתנדבי ארגון יד לבנים בעיר, הפועלים לאורך כל השנה ברגישות, במסירות ובאהבה למען המשפחות ומלווים אותן מקרוב.
זוהי מסורת של קהילה מחבקת, בה בני הנוער נושאים את לפיד הזיכרון, מתוך כבוד והערכה לחללים ולמשפחותיהם.
הפעילות היא יוזמה משותפת של ארגון יד לבנים ותנועת הצופים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.