לפני כשנה, טוטו אבד ומשפחתו חיפשה אחריו במשך זמן רב. השבוע, הגיע התוכי למחלקה הווטרינרית העירונית. צוות המחלקה פתח במאמצים לאיתור הבעלים, שכללו בדיקות, חיפושים ברשתות החברתיות ותיאומים.
לאחר חקירה קצרה, הצליח צוות המחלקה לאתר את איתי, בעליו של טוטו. לפי דיווח עיריית יבנה, המפגש בין טוטו לאיתי היה מרגש במיוחד, והתוכי קפץ מיד לידיו של בעליו.
בעקבות המקרה, המחלקה הווטרינרית קוראת לבעלי חיות מחמד לסמן את חיותיהם ולעדכן את פרטיהן ותמונותיהן, ומדגישה כי אין לאבד תקווה גם במקרים של היעדרות ממושכת.
בתמונה שצורפה לדיווח המקורי נראים מרום שחר, הפקח הווטרינרי במחלקה, יחד עם איתי המאושר וטוטו.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה