בתיאטרון ירושלים נערך טקס "מורי המאה" של החינוך הממלכתי דתי (חמ"ד), בו הוענקה הצדעה למאה מנהיגי חינוך מצטיינים מרחבי הארץ.
בין המצטיינים נבחרה רבקה ישראלי, המנהלת את גן גפן ביבנה מזה 27 שנים, מתוך 36 שנותיה בתחום החינוך. בעיריית יבנה ציינו כי ישראלי היא "דמות מעוררת השראה, אישה מאירת פנים, בעלת מידות טובות ואהבת אדם, מנהיגה חינוכית אמיתית שמקרינה חום, ערכים ואמונה".
עוד נמסר כי תחת הנהגתה, גן גפן פועל "במעטפת חינוכית ערכית וחדשנית, המבוססת על אהבת התורה, קיום מצוות וערכי הציונות הדתית".
הבחירה ברבקה ישראלי נעשתה מטעם מחוז מרכז במשרד החינוך.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה