מבצע התרמת דם של מגן דוד אדום התקיים היום בבית הספר תיכון גינסבורג ביבנה, בו השתתפו תלמידי כיתות י״א-י״ב.
התלמידים ניגשו למשימה באחריות, בבגרות ובתחושת שליחות, ותרמו דם אשר בכוחו להציל חיים. מבית הספר נמסר כי התרומה מסמלת ערכים של אכפתיות, סולידריות ותרומה לחברה – ערכים שבית הספר שואף לטפח בקרב כל תלמיד ותלמידה.
צוות בית הספר הודה לכל התורמים, לצוות מגן דוד אדום ולצוות החינוכי על הובלת המבצע וליוויו, והדגיש כי "כל טיפה – עולם ומלואו!".



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.