ליאת ליכטמן, המנהלת הפדגוגית בבית הספר אורט אורמת - תיכון ומכללה להנדסת חשמל ואנרגיה ירוקה ביבנה, זכתה להכרה על פועלה ותרומתה לחינוך.
בטקס חגיגי ומרגש, שנערך במעמד ראש העיר יבנה, מר רועי גבאי, ומזכ"לית הסתדרות המורים, הגברת יפה בן דוד, הוענקה לליכטמן תעודת הוקרה על הצטיינותה. בבית הספר אורט אורמת ציינו כי ההכרה מגיעה מתוך הערכה עמוקה לעשייתה.
מטעם בית הספר נמסר כי "יש בעשייה של ליאת עומק, רגישות, יצירתיות והובלה שמשנה חיים. ליאת מוכיחה כל יום שחינוך הוא לא רק מקצוע – זו שליחות". עוד הוסיפו בבית הספר כי הם גאים בליאת ליכטמן על קבלת ההוקרה.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה