תלמידי שכבת ג' מבית הספר "רמות ויצמן" ביבנה השתתפו לאחרונה בטיול חינוכי ומהנה באזור עין שריג. הטיול, שנערך ברוח האמרה "קום והתהלך בארץ...", הסתיים בהצלחה כאשר התלמידים חזרו עם חיוכים גדולים.
במהלך הטיול, התלמידים התמודדו בגבורה עם מסלול מאתגר ולא ויתרו לרגע. הם נהנו מנופי ארץ ישראל ומאוויר צלול, והפעילות היוותה עבורם שבירת שגרה מהנה.
צוות בית הספר "רמות ויצמן" מביע תודה גדולה לצוות המחנכות המסור שליווה את הטיול: חן גלעד, חן עובדיה, רותם שכני וחופים שטרית. כמו כן, נמסרת תודה לכל ההורים המלווים שתרמו להצלחת היום.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.