תלמידי שכבת א' מבית הספר בן גוריון ביבנה השתתפו בטיול שנתי, שהיה עבורם הראשון מסוגו. הטיול נערך ב"חווה של חווה" והציע לילדים מגוון רחב של פעילויות חוויתיות.
במהלך היום, נהנו התלמידים מרכיבה על חמורים, קפצו במתנפחים לפריקת אנרגיות, ביקרו בפינות חי וליטוף שם גם האכילו את חיות החווה. בנוסף, התנסו באפיית פיתות בהכנה אישית, נסעו ברכבת של החווה וביקרו ברפת.
לסיום היום המהנה, שוחררה יונת דואר שנשאה עמה ברכה לילדים להמשך דרכם.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.