בוגרי מגמת פרחי רפואה ותלמידי חטיבת הביניים מקרית החינוך ע"ש גינסבורג ביבנה, יצאו לפעילות מסכמת במוזיאון הרפואה בטכנודע חדרה.
במסגרת הפעילות, התלמידים התחלקו לשני צוותים: צוות פינוי וצוות רפואי בבית חולים מדומה. צוות הפינוי קיבל קריאה מהמוקד על אדם שנפצע בקטטה. הצוות פעל בזירת האירוע במהירות והתנסה בתשאול המקרה, טיפול בשטח במטופל ופינוי הפצוע לבית החולים המדומה.
צוות בית החולים קיבל את הפצוע בחדר המדמה חדר טראומה. התלמידים התנסו בהפעלת מכשירים רפואיים והמשך טיפול ראשוני בפצוע. בוגרי המגמה הפגינו ידע רב תוך התנסות בהכשרה המעשית שלמדו במהלך השיעורים בבית הספר.





להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.