תלמידי כיתת ח'/10 מקרית החינוך ע"ש גינסבורג ביבנה, יחד עם מחנכתם ליאת אביטל, סיימו תהליך למידה שנתי בנושא חשיבה כלכלית בפעילות מסכמת וחווייתית. הפעילות התקיימה בשופרסל יבנה, שם, לדברי בית הספר, "הלמידה פוגשת את החיים עצמם".
במסגרת הפעילות, התלמידים עבדו בקבוצות וקיבלו דף משימה מסכם. הם התבקשו לחפש מוצרים, לבדוק את מיקומם, להשוות מחירים וקיבלו תקציב מוגדר לבניית ארוחת בוקר טעימה ומאוזנת, תוך עמידה במסגרת התקציב.
לאחר הקנייה, יצאו התלמידים לגינה הצמודה לסניף, שם אכלו יחד את ארוחת הבראנץ' שהכינו. הפעילות כללה גם משחקים, צחוק וגיבוש חברתי, והיוותה סיום מתוק, חברתי ומלמד לתהליך הלמידה.
מטרת הפעילות הייתה להקנות כישורי חיים, אחריות תקציבית ולעודד שיתוף פעולה, כל זאת באווירה של כיף.
קרית החינוך ע"ש גינסבורג הביעה תודה לשופרסל יבנה על האירוח החם, שיתוף הפעולה והסבלנות באירוח 39 התלמידים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.