בבית החינוך פרדס צפוני ביבנה ציינו את "יום התלמיד" באופן ייחודי בכיתה ב'1, כאשר התלמידים עצמם הפכו למורים ליום אחד.
התלמידים הגיעו מוכנים לשיעור, מלאי התרגשות וביטחון, והציגו מצגות מושקעות במגוון נושאים מרתקים שבחרו והכינו בעצמם. הם עמדו בגאווה מול חבריהם לכיתה, הסבירו, הדגימו וענו על שאלות.
במהלך הפעילות שררה אווירה נעימה, מכבדת וסקרנית. ניכר היה כי התלמידים חשו גאווה רבה על שקיבלו את הבמה ואת ההזדמנות ללמד את חבריהם.
בבית הספר ציינו כי אין ספק שבכיתה גדלים מורים מצוינים לעתיד. הפעילות נערכה ברוח מחוז מרכז של משרד החינוך ובשיתוף עיריית יבנה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה