מופע הסיום של בית הספר להתעמלות אומנותית G.C, בניהולה של גל-חן וכולדר, התקיים ביבנה והציג התרגשות, כישרון, התמדה ושמחה על במה אחת.
באירוע השתתפו כ-200 מתעמלות צעירות שהציגו את יכולותיהן. בנוסף, נערכה הופעת אורח של אבות המתעמלות.
בעקבות ההצלחה, נמסר כי בקרוב ייפתחו חוגים חדשים בבתי הספר "אומנויות" ו"איינשטיין". כמו כן, במהלך חודש אוגוסט יתקיים מחנה אימונים שיהיה פתוח לקהל הרחב.
לפרטים נוספים והרשמה ניתן ליצור קשר עם גל-חן בטלפון: 050-9855255.
הפעילות מתקיימת בשיתוף מחלקת הספורט של עיריית יבנה ורשת המרכזים הקהילתיים יבנה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.