תלמידי חטיבת הביניים בקריית החינוך ע"ש גינסבורג ביבנה נפרדים מהמנהלת, תמר דוד, לאחר שלוש שנים בתפקיד.
בקריית החינוך ציינו כי דוד הובילה את החטיבה במשך שלוש שנים של "הובלה, השראה, הקשבה ונתינה". עוד נמסר כי היא "הובילה את החטיבה ברגישות ובנחישות, ידעה תמיד לשים את התלמידים במרכז, ולהאמין בכל אחד ואחת".
תקופת כהונתה תוארה כתקופה של אתגרים, יוזמות, חיבורים ורגעים בלתי נשכחים. בבית הספר הודו לה על "הלב, הדרך והאור" שהביאה עמה ואיחלו לה הצלחה רבה בהמשך דרכה, תוך הדגשה כי היא "תמיד תישאר חלק ממשפחת גינסבורג".
סרטון:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.