אדומים אשדוד נכנסה להליך פירוק ומי שייהמנ מכך הוא מועדון הכדורגל מ.כ. בית"ר יבנה אשר קיבל אתמול יום חמישי הודעה רשמית מההתאחדות לכדורגל, לפיה הקבוצה תשחק בליגה א' בעונת המשחקים 2025/26.
בתוך כך, הקבוצה פתחה השבוע את אימוני ההכנה לעונה הקרובה, בהשתתפות 32 שחקנים. במהלך השבוע הבא צפוי להתבצע מיון מתקדם במטרה לגבש את הסגל הסופי שייצג את המועדון בעונת הבכורה שלו בליגה א'.
במסגרת ההכנות, קיימה הקבוצה משחק אימון ראשון מול הפועל בני אשדוד, בו ניצחה בתוצאה המרשימה 6–2.
במועדון הודיעו כי לאחר תשעה באב יתקיים ערב גאלה חגיגי לציון סיום עונת 2024/25 והעלייה ההיסטורית לליגה א'. פרטים נוספים על האירוע צפויים להתפרסם בקרוב.
סרטון:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.