משחק כדורסל מרגש לזכרו של סמ”ר אופק ברהנה ז”ל, בוגר קרית החינוך גינסבורג ואליצור יבנה, יתקיים ביום שישי, 5 בספטמבר 2025, בשעה 13:00 בהיכל רלף קליין.
ברהנה ז"ל נפל במלחמה בעזה. המשחק המיוחד, שיתקיים בשבוע הראשון לפתיחת שנת הלימודים, נועד להנציח את זכרו.
במסגרת המשחק, נבחרת הכדורסל של קרית החינוך גינסבורג תתמודד מול קבוצת חבריו של אופק. לדברי המארגנים, המשחק מסמל את הרוח, הערכים והאחווה שאופק הביא איתו לכל מקום.
האירוע יתקיים בהיכל רלף קליין, והכניסה אליו תהיה חופשית. הציבור הרחב מוזמן להגיע, לכבד, לזכור ולהוקיר את זכרו של אופק ברהנה ז"ל.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.