מועדון הכדורסל אליצור יבנה הודיע על פתיחת חוג חדש, "סל-קיד", המיועד לילדי גן עירייה בגילאי 4 עד 6 (גן חובה וטרום חובה). החוג צפוי להתחיל לפעול בחודש ספטמבר הקרוב.
את החוג יעביר שלום וסרשטיין, המוכר בכינויו "הענק המפונק", ומתואר כמדריך ילדים מנוסה ובעל לב ענק. במסגרת החוג, הילדים ילמדו את יסודות משחק הכדורסל, יפתחו מוטוריקה עדינה וגסה, וישפרו קואורדינציה וקשר עין-יד. בנוסף, יתקיימו פעילויות מהנות שמטרתן לקדם ביטחון עצמי ושיתוף פעולה.
במועדון מדגישים כי מספר המקומות בחוג מוגבל.
לפרטים נוספים ולהרשמה, ניתן למלא פרטים בקישור הבא: https://forms.gle/rkf4fDDs4BPEkBFv5
צילומים:Shalom Wassershtein
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.