לקראת פתיחת שנת הלימודים, ראש עיריית יבנה, רועי גבאי, מביע את תודתו והערכתו לכל אבות הבית, המזכירות, עובדות ועובדי האחזקה והמינהלה במוסדות החינוך בעיר.
במסר שפרסם, הדגיש גבאי את תרומתם החיונית של העובדים, אשר מאפשרים לצוותים החינוכיים לעסוק בפדגוגיה, במיומנויות ובחינוך. לדבריו, הם אלה שמכינים את השטח ודואגים שכל כיתה, חצר ומבנה יהיו נקיים, בטוחים ומזמינים עבור התלמידים.
ראש העיר סיים את דבריו באיחולי שנת לימודים פוריה ומוצלחת לכלל קהילת החינוך ביבנה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.