בעיריית יבנה מדגישים כי הבטחת שלומם ובטיחותם של הרוכבים והולכי הרגל עומדת בראש סדר העדיפויות. כחלק ממאמצים אלו, התקיימה היום פעילות אכיפה של יחידת השיטור העירוני והפיקוח בעיר.
במהלך הפעילות, אותרו נערים אשר רכבו בניגוד לחוק. על פי הודעת העירייה, לנערים הוסברה חומרת העבירה, נרשמו להם דוחות וכלי הרכב שברשותם נתפסו.
בעירייה פונים להורים ומבקשים מהם לשוחח עם ילדיהם על הנושא. "חשוב שתשוחחו עם ילדיכם, ודאו שהם רוכבים בצורה חוקית ובטוחה, עם קסדות וכל אמצעי הבטיחות הנדרש. השמירה על חיי הילדים מתחילה בבית", נמסר מהעירייה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה