רשת המרכזים הקהילתיים ביבנה מזמינה את הציבור לאירוע "פותחים שנה בטוב" לחגיגת התחלות חדשות. האירוע יתקיים בפארק השרון ביום רביעי, 17 בספטמבר 2025, בשעה 17:30.
באירוע ייהנו המשתתפים ממגוון פעילויות, כולל דוכני מתנות לחג, עגלת קפה מפנקת של "בת-שבע", ומופע לייב של להקת HITMEN. עבור הילדים יופעלו עמדות יצירה והכנת דבש. בנוסף, מתוכננת הפרחת בלונים עם משאלות לשנה החדשה.
הכניסה לאירוע חופשית אך מותנית בהרשמה מראש בקישור המצורף. המארגנים, ביניהם עיריית יבנה, מרכז צעירים יבנה ומרכזים קהילתיים נוספים, מזמינים את הקהל להגיע עם מחצלות ונשנושים. להרשמה: https://yavne-matnasim.smarticket.co.il/show/659.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.