לקראת השנה החדשה, קבוצת הבוגרים של מועדון הכדורגל מכבי יבנה, בשיתוף עמותת "כולנו אחים" יבנה, נרתמה למשימה חברתית זו השנה השנייה ברציפות.
במסגרת הפעילות, שחקני הקבוצה והצוות המקצועי ארזו ושינעו סלי מזון אשר יחולקו למשפחות בעיר לקראת החג.
במועדון ציינו כי החיבור לקהילה הוא חלק בלתי נפרד ממטרותיו. "תודה רבה לעמותת 'כולנו אחים' על השיתוף פעולה המדהים", נמסר מטעם המועדון.
המועדון מזמין את האוהדים להצטרף לקהילת הוואטסאפ בקישור: https://chat.whatsapp.com/EBIdkWBGgsuAdgiMonmgbA



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.