פרויקט איסוף מזון לנזקקים ביבנה, שנערך ביוזמת קרית החינוך ע"ש גינסבורג, הסתיים לאחרונה בהצלחה. במסגרת המיזם, נאספו תרומות רבות של מוצרי מזון, אשר יועברו למשפחות נזקקות בעיר.
מבית הספר נמסר כי הם מודים לכל מי שתרם, הביא ונתן מעצמו, והראה נתינה אמיתית למען האחר.
את הפרויקט הוביל אורי ליאור, רכז המעורבות החברתית, בשיתוף פעולה עם מועצת התלמידים. בקרית החינוך ציינו כי הפרויקט הוכיח פעם נוספת את כוחם הגדול של תלמידי יבנה ואת חיבורם העמוק לקהילה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.