תלמידי חטיבת הביניים גינסבורג עצרו לרגע את שגרת היום ובחרו להביע את מה שכולנו מרגישים אהבה, שמחה ותקווה.
במהלך השבוע הם כתבו מכתבים וברכות מרגשות לחטופים שחזרו סוף־סוף הביתה, עם מסר אחד ברור: אתם לא לבד
דרך המילים והציורים, הילדים הביעו חיבוק חם מכל הלב כזה שמגיע ישר מנפש צעירה שמבקשת להזכיר לכולנו שיש מקום לאור גם אחרי תקופה ארוכה של חושך.
צוות בית הספר איחל לכל המשוחררים החלמה מהירה וחזרה לשגרה, ולא שוכחים את אלו שעדיין לא שבו – תפילותינו איתם ועם משפחותיהם.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.