בבית הספר "מעיין" ביבנה התקיים טקס זיכרון לציון שנתיים לאירועי השבעה באוקטובר, אשר עמד בסימן של זיכרון, חיבוק ותקווה. לדברי בית הספר, הטקס נערך מתוך אמונה כי "האור תמיד יגבור על החושך".
הטקס, שהוגדר כמכבד ומרגש, נערך בהובלת המורה אורלי ארביב ותלמידי כיתה ו'1. במהלך הטקס הופיעה להקת בית הספר, "מעיין", בהובלתו של שי חזן, אשר ביצעה שירים שהעבירו מסר של חיבור לארץ, ובהם המילים: "זה לא כל כך פשוט להיות כאן ילד... אבל מול שמי התכלת אני יודע/ת שרק כאן אני רוצה לחיות".





להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.