תלמידי כיתה ה'2 בבית הספר "מעיין" ביבנה, בהובלת מחנכת הכיתה סיון אזולאי, לקחו חלק ביוזמה חינוכית לשיפור פני בית הספר.
הפעילות התקיימה כחלק מתוכנית לקידום מעורבות פעילה ואכפתיות, תוך שימת דגש על ערכים של אחריות, נתינה ויוזמה. במסגרת זו, יצאו תלמידי הכיתה יחד עם מחנכתם וניקו את שולחנות החוץ בשטח בית הספר.
בבית הספר ציינו כי התלמידים הפגינו בגרות ואחריות רבה, ופעולתם הפכה את סביבת בית הספר לנעימה ויפה יותר. היוזמה הוגדרה כדוגמה למצוינות אישית ולשותפות פעילה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.