בית הספר "עתידים" ביבנה קיים ביום שישי האחרון את "יום ההליכה", אירוע חווייתי שמטרתו קידום אורח חיים בריא, תנועה וקהילתיות.
הבוקר נפתח בטורניר מחניים ספורטיבי ומהנה, בו התחרו הורים מול הורים. לאחר מכן, יצאו התלמידים, הצוות החינוכי וההורים להליכה משותפת סביב הפארק הסמוך.
במהלך ההליכה, המשתתפים עצרו למנוחה, פרסו מחצלות ונהנו מארוחה בריאה וצבעונית שכללה פירות וירקות טריים. האירוע התקיים באווירה קהילתית ומשפחתית, תוך שימת דגש על החשיבות של נפש בריאה בגוף בריא.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.