בית הספר "מעיין" ביבנה ציין ביום שישי, 31 באוקטובר 2025, את יום ההליכה הבינלאומי. באירוע השתתפו תלמידי שכבות ד'-ו', יחד עם הוריהם וצוות בית הספר.
מבית הספר נמסר כי הם רואים חשיבות רבה בפעילות גופנית, שלה השפעות חיוביות בהיבטים הפיזיים, הקוגניטיביים, הרגשיים והחברתיים, והיא תורמת לשיפור איכות החיים.
במסגרת ציון היום, יצאו התלמידים, ההורים והצוות להליכה כיתתית משותפת מחוץ לכותלי בית הספר, תוך הקפדה על כללי הבטיחות. הפעילות אורגנה על ידי ורד וקארין, המורות לחינוך גופני בבית הספר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.