87 תלמידי שכבת י"ב מקריית החינוך ע"ש גינסבורג ביבנה חזרו ממסע בפולין, אשר הוגדר כמסע בלתי נשכח של זיכרון וזהות כעם היהודי.
המסע, שנמשך שבוע, התמקד בהתבוננות, חיבור, העלאת שאלות ותחושת אחריות עמוקה לזכור ולהמשיך לספר את סיפור השואה. התלמידים והצוות צעדו יחד בין תחנות הזיכרון והגבורה, במטרה להפוך את המסע לחוויה של יהדות, ציונות וצמיחה אישית.
את המשלחת הובילה מנהלת המשלחת, לימור נרקיס, בליווי מנהלת התיכון, אושרת מיארה חזות. צוות המסע כלל גם את יועצת השכבה לירז ואקנין, המחנכת מיכל כלפון והמורה מאיה מזרחי.
בבית הספר ציינו את תרומתם של תלמידי שכבת י"ב, מחזור ט', שהפגינו אומץ, כבוד ואהבה במהלך המסע, והדגישו את ההבטחה להמשיך לזכור, לספר ולעולם לא לשכוח.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.