צוות המורים בקריית החינוך יצחק נבון שביבנה השתתף במליאה מעשירה שעסקה בספקטרום האוטיסטי. את ההדרכה העבירו צפנת הלוי ורותם פינקו, מומחיות בתחום ה-ASD מטעם מתי"א (מרכז תמיכה יישובי/אזורי).
במהלך המפגש, המומחיות העשירו את הצוות החינוכי בידע מקצועי וסיפקו כלים מעשיים לעבודה עם תלמידים הנמצאים על הרצף האוטיסטי. הנושאים שנדונו כללו מאפיינים שונים של ASD, דרכי תקשורת, ויסות רגשי והתאמות הנדרשות בסביבת הלמידה.
מקריית החינוך נמסר כי המפגש היה מרגש ומשמעותי, והדגיש בפני הצוות את חשיבות הרגישות, ההבנה והיכולת לראות כל תלמיד ותלמידה בדרך הייחודית להם.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.