בית הספר "מעיין" ביבנה השיק השבוע באופן רשמי תוכנית העצמה חדשה המיועדת לתלמידות שכבת ו'. התוכנית מועברת על ידי עמותת "שוות – מנהיגות לנערות".
במהלך השנה, התלמידות יעברו תהליך משמעותי שמטרתו גילוי הכוחות האישיים שלהן, חיזוק תחושת הערך העצמי, ופיתוח קול נשי מנהיג ופעיל. המטרה המרכזית היא שהנערות יגלו עד כמה הן שוות.
מבית הספר נמסר כי הם גאים ונרגשים לצאת לדרך עם היוזמה, אשר מקדמת שוויון, העצמה ונוכחות נשית משמעותית במרחב הבית-ספרי והקהילתי.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.