קבוצת הכדורסל אליצור יבנה תארח הערב (שלישי) בשעה 19:15 בהיכל רלף קליין את קבוצת מ.כ העוטף, למשחק המוגדר על ידי הקבוצה ככזה שיכול לתת דחיפה משמעותית להמשך העונה.
במועדון קוראים לאוהדים להגיע ליציע, למלא את ההיכל בצבעי הקבוצה ולתת לשחקנים אנרגיה מהשנייה הראשונה כדי לגרום לאולם לרעוד מעידוד.
בנוסף למשחק, מתוכננת חגיגת כדורסל ביציע שתכלול מספר אטרקציות לקהל:
- תחרות זריקה מהחצי על ארוחה זוגית בסוף הרבע הראשון.
- חלוקת תעודות הצטיינות לשחקני בית הספר לכדורסל בסוף הרבע השלישי.
- חלוקת פרסים לאוהדים ביציע במהלך כל המשחק.
- הפתעות נוספות במהלך הערב.
לרכישת כרטיסים למשחק, ניתן להיכנס לקישור: https://yavne-matnasim.smarticket.co.il/iframe/event/1433
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.