במסגרת שבוע האזרח הוותיק שנערך בבית הספר אורט אורמת ביבנה, יצאה ביום שני קבוצת תלמידות להתנדבות מרגשת במרכזי היום בעיר, בליווי המורות יפעת בינדר וגל שטטר.
במהלך הביקור, התלמידות פגשו את באי המקום, הקדישו להם זמן איכות ושימחו אותם במריחת לק. לפי בית הספר, המחווה הקטנה מילאה את הלבבות בשמחה.
בבית הספר ציינו כי החיבור הבין-דורי, החיוך והשיחה הפשוטה הפכו את המפגש לחוויה משמעותית ומעצימה הן עבור התלמידות והן עבור המבוגרות. עוד הוסיפו כי הם גאים בתלמידות על הרגישות, החום והנתינה שהפגינו.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.