רשת המרכזים הקהילתיים ביבנה מציעה סדנה ייחודית לאימהות ובנות תחת הכותרת "אני את ומה שבנינו", שמטרתה להעצים את הקשר ביניהן. הסדנה כוללת חמישה מפגשים משותפים, כאשר כל מפגש יימשך שעה וחצי.
במהלך הסדנה יעסקו המשתתפות במגוון נושאים, ביניהם:
- היכרות והבנת סוג התקשורת
- הגבולות שלי, הגבולות שלך
- להביע את הרגשות שלי
- להעצים את עצמנו
- זמן איכות ושימור הקשר
הסדנה, בהנחייתה של דיקלה אסרף, מדריכת הורים, תחל ביום ראשון, 30 בנובמבר 2025, בשעה 18:00. עלות ההשתתפות לאם ובת היא 400 ש"ח.
ההרשמה והתשלום מתבצעים דרך הקישור הבא: https://did.li/23JgT.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.