שנת הלימודים הרביעית של "כיתת הוותיקים" בקרית החינוך ע"ש גינסבורג ביבנה נפתחה השבוע באופן רשמי, עם 45 תלמידים ותיקים ונרגשים שהגיעו ליום הלימודים הראשון.
התלמידים החלו את השנה בעשייה מרובה, ויומם הראשון כלל שיעורים במגוון תחומים: ביולוגיה, מיינדפולנס, תיירות ומשפטים. בנוסף, התקיים מפגש מיוחד עם נציגי מועצת התלמידים של בית הספר.
בבית הספר מאחלים לכיתה שנה מלאה בסקרנות, למידה משמעותית וחוויות טובות, ושנת לימודים מהנה ומעשירה. עוד נמסר כי בבית הספר נרגשים לקראת פתיחתה של כיתת ותיקים נוספת שתפעל בימי רביעי.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.