מירי, אמה של קים דוקרקר הי"ד, פתחה בקמפיין לגיוס תרומות להקמת מקווה טהרה לזכרה של בתה ביישוב בית חשמונאי.
לדברי האם, קים הייתה "מנהיגה מלידה. היה בה אור נדיר, לב גדול, ואכפתיות שמילאה את מי שסביבה בתחושת ביטחון, חום ואהבה".
היוזמה מבקשת להמשיך את אורה של קים באמצעות הקמת המקווה, שיוגדר כמקום של טהרה, השראה והתחדשות. "האור הנעים של קים חייב להמשיך להאיר", נמסר מטעם המשפחה.
בפנייתה לציבור, מבקשת האם את עזרת הציבור להנצחת בתה. "אל תישארו אדישים, האור של קים בידיים שלנו עכשיו", היא כותבת. "היו שותפים אתנו בבניית ההנצחה הזו. כל תרומה קטנה כגדולה, תוסיף נחת רוח לקים האהובה".
לתרומות ופרטים נוספים, ניתן להיכנס לקישור: https://pe4ch.com/ref/Y1wL0Or62che
להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.