מועדון הוותיקים של מרכז קהילתי ליפקין-שחק ביבנה יצא לטיול מרתק ומשמעותי בעיר רמלה.
את היום פתחו חברי המועדון ב"בוסתן של שושן" במושב מצליח, שם נהנו מאירוח לבבי בין עצי פרי וריחות משכרים, באווירה רגועה ושמחה.
משם, המשיכה הקבוצה לביקור בבית הכנסת הקראי, בו שמעו המשתתפים על סיפורם הייחודי והמעניין של בני הקהילה הקראית, ולמדו על תרבותם, מסורתם וההיסטוריה המרתקת שלהם.
לסיום היום, נערך סיור טעימות בשוק הססגוני של רמלה, חוויה חושית של צבעים, טעמים וריחות.
במרכז הקהילתי הודו לכל המשתתפים על יום מלא באנרגיות חיוביות, הקשבה וצחוק משותף. תודה מיוחדת נמסרה לטלי בן סימון על הארגון המופתי, ולחני רביבו ומריאל איתח שליוו את הקבוצה ודאגו שהיום יהיה מושלם. במרכז ציינו כי הם כבר מתכננים את החוויה הבאה עבור הוותיקים.





להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה