תלמידי כיתה ט' מבית הספר הדמוקרטי ביבנה יצאו למפגש ראשון בבית הספר אופקים, במסגרת פרויקט שילוב חינוכי ייחודי. המפגש נערך בהשתתפות הצוותים החינוכיים של שני בתי הספר.
אל התלמידים התלוו מחנך הכיתה שי רנקביץ, הרכזת החברתית ענבל כנרי ומנהלת בית הספר הדמוקרטי, איריס קליין בן דוד. הם נפגשו עם צוות בית הספר אופקים בהובלת המנהלת סימה בן יחזקאל והסגנית מורן פורמן.
במהלך מפגש ההיכרות, התלמידים שוחחו ולמדו על עולמם של ילדי אופקים. לאחר מכן, החלו בפעילות משותפת בפינת החי ובגינה, כצעד ראשון בתהליך המשותף.
בהמשך שנת הלימודים, כל תלמיד מבית הספר הדמוקרטי יצוות לתלמיד מבית הספר אופקים. יחד הם צפויים לחקור צמחים ובעלי חיים, לבצע למידה דיגיטלית, לאסוף מידע וליצור חוברת משותפת שתספר את סיפורם. הפרויקט נועד לטפח אמפתיה, כבוד הדדי ויכולת לראות את העולם דרך עיני האחר, תוך עידוד מנהיגות וחקר בקרב התלמידים.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.