בבית הספר למוזיקה ע"ש דוד בן-גוריון ביבנה התקיים היום טקס חגיגי לציון מצטייני חודש נובמבר. האירוע הוקדש להוקרת תלמידים שהפגינו הישגים מרשימים הן בתחומים הלימודיים והן בתחומים החברתיים.
בבית הספר ציינו כי המצטיינים שנבחרו אינם נמדדים רק על פי ציוניהם, אלא משמשים דוגמה אישית לסביבתם. בין הערכים שהובילו לבחירתם נמנו דרך ארץ, התמדה, עזרה לחבר, סקרנות, אחריות וטוב לב. הנהלת בית הספר הדגישה את חשיבותם של תלמידים אלו, אשר משקיעים, שואלים ומאירים את המוסד החינוכי מבפנים.
במהלך הטקס, העניקה מנהלת בית הספר תעודות הצטיינות אישיות לכל אחד ואחת מהנבחרים. התעודות ניתנו כהוקרה על הדרך שהתלמידים עושים, המאופיינת בלמידה משמעותית, עשייה חיובית וערבות הדדית.
בנוסף, בחרה מנהלת בית הספר את השיר "אור גדול" של הזמר אמיר דדון כשיר החודש, מתוך תפיסה כי המצטיינים הם אלו שקובעים את הקצב.
להאזנה לשיר שנבחר:
לחצו כאן



להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.